Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 For morro skyld forsøkte jeg å logge meg inn på fb til kjæresten min. Jeg har ikke passordet, men forsøkte et ord han bruker å få igang maskinen med. Og det virket! Jeg fikk dårlig samvittighet med en gang og litt panikk over at jeg gjorde dette. Vet ikke hvorfor jeg forsøkte, ville liksom bare prøve. Da jeg ville trykke meg ut igjen kom en slik snakkeboble, opp, og da fikk jeg hvertfall panikk for jeg skulle ikke være her inne! Trykket med ut med en gang. Jeg tittet ikke rundt der inne, gjorde ingenting-men sliter nå voldsomt med samvittigheten over å ha gjort dette. Jeg vil si det til han, men hva vil han tro da? Vil han tro jeg ikke har tittet rundt? Vil han tro jeg fikk dårlig samvittighet fordi noen trodde han var pålogget? Jeg rakk ikke mer enn såvidt å registrere at jeg kom inn, så kom den snakkebobla..var jo ikke meningen dette her! Og jeg er så irritert og skuffet over meg selv som i det hele tatt forsøkte. Skal jeg fortelle han det? Ja selvfølgelig sier magen, men så kommer tankene på at han sikkert ikke tror jeg ikke har snoket. Hvorfor skulle jeg prøve om jeg ikke ville snoke liksom? Jeg ville bare prøve, og kom rett inn.. Hadde jeg tenkt meg om før jeg gjorde noe hadde jeg ikke prøvd. Den personen som "snakket" til han kan jo også fortelle han så han pålogget på et tidspunkt han ikke er hjemme, og det er jo like ille, for da er det jeg som ikke har sagt noe. Faen altså, hvorfor gjorde jeg det? Noe så idiotisk. Jeg gjorde noe galt, men utnyttet det ikke (klikket meg ikke inn på noe eller leste noenting)-men likevel føler jeg meg helt jævlig. Hva gjør jeg?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 ingen med tanker om dette? jeg vil jo si det til han, for jeg fikk så vondt i magen da jeg så jeg kom inn. Samtidig gjorde jeg ikke mer galt enn å logg på og av igjen, men det var galt å prøve!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Herregud, er dette noe å stresse sånn over da? Kan du ikke bare fortelle det, og si at du gikk rett ut igjen? Har han noen grunn til å tvile på at du snakker sant? Hvis han ikke liker at du kan komme deg inn på fb, så kan han jo bare endre passordet sitt.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 syntes jo det. Det er jo snakk om tillit og å stole på osv. Syntes jeg har gjort noe veldig galt jeg, "brutt" meg inn på hans eiendom liksom. Det var bare for å prøve, kjedet meg-og vips gjorde jeg noe veldig dumt. Selv om du ikke syntes det er noen big deal, så sliter jeg m samvittigheten likevel. Hvorfor skulle gjøre dette, vil jo han lure på..og jeg har ingen svar-ingen grunn, jeg bare gjorde det-snakk om idiotiks grunn da! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå