anitra Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 hei jeg har fått en kul under den ene arma..like stor som en ert..hva kan det være? kan d være en kjertel som har hovnet opp? liker ikke kuler:( eller kan d være parfyme ikke tåler,at barberer meg under armene? hjelp....
ifie Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Kan vel være en svettekjertel som har "stoppet" seg, kanskje? Jeg har virkelig ikke peiling altså, men det var det som slo meg siden det er under armen. Er den like under huden? Gjør den vondt? Har den nettopp kommet? Jeg selv ville nok holdt øye med den et par dager (om den er like under huden) og sett om den forandret seg, også ringt lege om den ikke ble borte, men om du er engstelig syns jeg du skal kontakte lege med én gang! Lykke til!
anitra Skrevet 6. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2009 rett under huden ja.ikke så stor..ja merket den i går så må ha kommet for ikke så lenge siden.nei ikke noe spes ondt nei.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Det kan være en hoven lymfeknute, i såfall skal den gå bort etter et par dager. Eller det kan være betent hårsekk. Jeg fikk det en gang, men det var dritvondt altså. Måtte til slutt skjære den opp... Hvis den ikke går bort etter et par dager ville jeg dratt til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå