Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Humøret er på bunn......... Noen tips som kan få humøret opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis sola skinner der du bor, ta med et pledd, en kopp te og en bok/et blad å sett deg litt i sola.

Eller om du orker, ta deg en liten gåtur.

Skrevet

Prøv å få noen i enda dårligere humør enn det du selv er i :P Det hjelper som regel i følge min søster, som gjorde det på meg da vi var små hehe. Ellers kan du prøve deg ut en tur i vårsola :)

Tror forresten jeg må benytte meg av noen tips selv også, da humøret ikke er helt på topp her heller :(

Skrevet

Sola skinner nok ikke her nei.. Vet ikke om det hadde hjulpet heller, hormonene som danser samba skjønner du.... :P En uke igjen til termin, bekkenløsning, gutt på 2 år jeg må ta meg av, og att på til så er mannen bortreist på jobb og vet ikke når han kommer igjen. Altså om han kommer før eller etter fødselen..... Blææææh......

Skrevet

Bestille pizza og leie/kjøpe en film?

2åringen min har helt dilla på olsenbanden fortiden, kjøpte se og hør for "olsen banden går under vann" fulgte med. Den har vi sett på flere ganger alt.

Kvikklunsj, boller og kakao er jo heller ikke å forakte.

Prøve å tenke at man må nyte den siste tiden man har "alene" med 2åringen. Det syns i allefall jeg hjelper litt. At den siste tiden han har igjen som enebarn får vi aldri tilbake.

Får håpe mannen kommer hjem før fødselen da.

Skrevet

Takk for tips dere. Humøret er allerede litt bedre, hjelper å klage seg litt ;) Skal ha meg en lur tror jeg, og håpe på at alt ser bedre ut etter på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...