Gjest Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Står som vanlig helt fast og tar med stor takknemlighet imot tips. Han er frilufts og sports interessert, men jeg føler han har det meste innfor dette. Kan jo nevne hva jeg kjøpe han til jul: bukse, trekk til rifla, skjeggvattn og brodder til å ha under joggesko. Er helt blank... Å gaven må kjøpes inn i dag pga påske..
Gjest Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 TID, altså.... æsj hvor dumt å feile i overskrifta.... jaja )
~Roskva~ Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Hva med invitasjon til telttur i Børgefjell (eller annet fjellområde etter ditt ønske) i pinsehelga? Hele familien sammen :-) Og så ny kaffepose og kniv til turen :-)
Makka Pakka Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Bøker (pondus, krim, om friluftsliv, historiske bøker) Nytt superundertøy Masse tykke ullsokker, det er jo gjerne forbruksvare Koffert Eksklusive barber-saker (god lotion osv)
Gjest Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Takk for tips ) Da har jeg vært på shopping etter inspirasjon fra dere... Det ble dunvotter, søkestang til skred og massasje (tenkte å slå to fluer i ett smekk der å få en duamassasje for oss begge samtidig og spise litt etterpå). Tror det blir supert dette ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå