Gå til innhold

Rar og brunlig utflod :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM i dag, og fått noe rar og brunlig utflod som ikke ligner på mensen, men som jeg regner med kan være det likevel. Noen som har erfart dette? Kan det være en festeblødning likevel? Har ikke lyst til å gi opp håpet enda, selv om jeg tror vi må inn i en ny periode med prøving... Tok en neg billigstrimmel graviditetstest i går :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg fikk mensen sist mnd fikk jeg brun utflod i ca 2 dager, så kom mensen etterpå. litt seint å få festeblødning når du har imk nå, jeg håpet på det jeg også da jeg fikk brun utflod...men den gang ei!! så du får bare vente og se:-))

Skrevet

Er bare inne på besøk :).

For ett år siden ble jeg gravid med gutten min. 1-2 dager før ikm fikk jeg brun utflod, så jeg regnet med at det var beg. på mensen. MEn det økte ikke på, og etter to dager var det borte. Tok en test, og den var veldig positiv. Resultatet er en nydelig gutt på snart fem måneder. Lykke til!!

Skrevet

Sukk, var nok tanta som bare hadde en noe uvanlig start denne gangen her. Det ga seg i grunn i går, så håpte litt til, men i dag kom tanta for fullt dessverre :-( ¨å da går vi inn i enda en periode med prøving, periode 7....

Skrevet

hei, hatt litt brunlig utflod jeg også, og var forsatt optimist, men så kom helvetes mens og spolerte alt. vi har prøvd så lenge nå og jeg begynner nesten å blitt desperat... noen tips?? hva som helst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...