Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 ?? lurer på om vi ligger over eller under gjennomsnittet...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 hehe dette varierer i perioder. i perioder har vi sex så ofte anledningen byr seg, ikke altid så lett med barn som har radarkontroll på oss men. i andre perioder er sexså og sitotalt fraværende. altså alt fra sex daglig og flere ganger om dagen til å ikke ha sex på en mnd om trent.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Lysten tilsvarer hver dag for oss begge, men energien er ikke alltid til stede. Så vi har omtrent annenhver dag. Vi har to barn og har vært sammen i 9 år. Det går aldri mer enn 4 dager mellom her, det er max. Da blir vi sure og grinete begge to.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Ca annenhver dag, i perioder hver dag, og noen ganger lengre (pga mensen, sykdom etc) Vi har 2 barn og vært sammen i 2 år.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 varierende i perioder..noen ganger har vi sex 3-4 dager på rad andre dager er det 2 ganger per uke..alt ettersom..mye jobbing og et barn som sover lite gir begrenset sex..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 En gang hver 14 dag. Innimellom 1-2 ganger i uken.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 Vi har i snitt sex 4 ganger i uka. Ofte mer, men innimellom blir det bare en eller to i uka så da regner jeg med det jevner seg ut til ca 4.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 ca to ganger i uka, som regel i helgene, når vi har overskudd har vært sammen i fire år.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #10 Skrevet 6. april 2009 3 små barn, vært sammen over 10 år. Sex? Her er vi glade hvis vi får det til 1 gang i uka. Ofte går det 10-12 dager mellom. Vi er totalt utslitt når kvelden kommer, og jeg går ofte å legger meg sammen med babyen. Samboer blir sittende å glo på TV. Han vet jeg uansett skal amme lillen, og det er vel ikke spesielt opphissende å tenke på... I helgene er ungene oppe før oss, og hopper inn i sengen. Så spontan sex kan man liksom totalt glemme. Før ungene kom ble det sex stort sett daglig. Med et barn, flere ganger i uka. Med to barn, minst 1 gang i uka. Men nå føler jeg det tørker mer og mer bort. Føler egentlig ikke den samme lysten lenger heller. Selv om jeg bruker 99% sikker prevensjon, er jeg vettskremt for å bli gravid igjen. Så like greit at det blir såpass sjelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå