magica og lille tryll ♡ Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Jeg har en veldig engasjert venninne og søster som skal holde babyshower for meg. Venninna mi er fra Canada og der er visst babyshower en vanlig tradisjon. Så de to jentene har invitert inn familie og venner til mat og kaker hjemme hos meg også blir det gaver da... Jeg skal være hedersgjesten og ikke gjøre noenting, de skal ordne alt. Utrolig snilt og søtt da, men føler litt på det med gavene... Noen andre som skal ha? Eller som har vært i babyshower noengang?
2prinsesserogbim Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 ÅÅ så kosli.. Det kunne eg tenkt meg å ha også.. Er jo veldig genialt.. Men tviler på det blir gjort her... Synd det ikkje er vanlig i Norge syns nå eg
Lilli med småtrolla Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Jeg hadde blitt veldig glad visst en av mine veinner hadde laget Baby Shower til babyen min =) men jeg hadde aldri komt på å stelle det i stand selv, det blir på en måte uhøffligt: "kom til oss, og ta med gaver" Så heldig du er så har en så snill veninne =)
Gjest eelis+spire Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Mine venninner skal ha meg til arrangere babyshower for meg selv. Det syns jeg blir for dumt, så det skal jeg ikke ha noe av. Hvis de derimot arrangerer, blir det noe annet, men jeg tviler på at de gidder. De har ikke så mye penger at jeg får ordentlige gaver heller.
oss2=3,snart 4 Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Babyshower er en kjempfin tradisjon, som ikke er kommet for fult i Norge enda desverre. Det er nok grunnen til at mange venninner ikke "gidder" å holde det, for de tenker rett og slett ikke over det... Om man får en vogn, et par flasker eller en body så spiller jo ikke det noe rolle, det er jo veldig koselig likevel. Så de som får tilbud bør absolutt ta i mot og kose seg den kevlden! Utgiftene blir mange når en ny verdensborger melder sin ankomst.
Gjest Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Babyshower høres utrolig koselig ut Jeg er selv bosatt i London men vet ikke om de har slike tradisjoner her. Noen som vet kansje? Er vel mer en amerikansk tradisjon tror jeg. Men om noen kommer med forslaget og ev. hjelper meg litt så takker jeg ja
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Tror jeg hadde følt at jeg hadde havnet midt i en amerikansk film om venninnene mine plutselig skulle holdt babyshower for meg, så er nok ikke noe for meg! Presanger får jeg vel egentlig nok av med klær osv. De tingene som er dyre må man nok kjøpe selv uansett, og de billige som klær og småting får man i titusenvis av venner og bekjente som er ferdige med barn. Så hadde vel blitt mere av de tingene man ikke trenger i en babyshower..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå