blond Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Tror vi tar handlingen i morgen for å slippe kø i butikken, er så kjedelig å stå i kø, bortkastet tid. Det er visst på tide å gå gjennom skap og frys og lage menyer før butikken.
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Jeg skal også handle imorgen. Handlet en del på lørdag, men må jo ha brød, melk, og handler alltid grønnsaker og frukt her nede på butikken, de er så friske og gode! Skal til byen på onsdag, så lurte på om jeg skulle gidde å gå innom en butikk og kjøpe noe påskegodis =) Det er så dyrt her.
Northernlights Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Jeg bor på et sted der det aldri er stengt. Wal-mart er oppe 24 timer i døgnet, året rundt, utenom et par dager (1.juledag og Thanksgiving), så det er ingen hast kan man si. Skolefri har vi heller ikke her, dessverre. Før neste uke. Da er det "vårfri". Men vi feirer påske på vårt eget vis, og har egen feiring her hjemme, med påskekurv og ellers det påsken står for. Ingen snø her (sommertemperaturer), så noen skitur kan vi bare glemme. Men jeg skal kjøpe appelsiner ;o)
"vestavind" Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Jeg skal handle inn på onsdag for da kan mannen min også bli med. Vi har ingen faste mattradisjoner for påsken, men lammelår blir det.
NoDoubt Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Handler nok det meste i dag men det blir nok litt i morgen og:-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Jeg handlet godterier i dag når jeg var alene i byen, skal handle matvarer i morgen.
Lene~mor til tre Skrevet 8. april 2009 #7 Skrevet 8. april 2009 Jeg gjorde ferdig hele påske handelen igår, det er jeg jammen glad for nå for idag er det grått og det regner ute, så nå kan vi bare sitte inne å kose oss. Tenkte å lage påskekyllinger av papp og henge opp idag og male keramikk eggene vi har kjøpt.
yasmina Skrevet 8. april 2009 #8 Skrevet 8. april 2009 Litt som Northernlights her, alt er alltid åpent Derimot så har vi springbreak både denne uka og neste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå