bompymamma Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Kjøpte ny flaske til hun minste pga at hun svelger så mye luft med de vi har fra før. Men har ikke fått brukt dem, ettersom de leker vann hele tiden. Ser at det er flere hull nede i bunnen på dem, men denne gummi dingsen skal vel hindre lekkasjer? Er det jeg som på en eller annen måte har satt den feil på kanskje?
petite fleur Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Man må passe på å skru de riktig sammen, ellers lekker de ja. Utrolig tungvinte og irriterende flasker, heldigvis kjøpte jeg bare en av de. Hvis datteren din plages med luft, har jeg hørt at dr. brown-flasker skal være fine.
mamarama og lille banan Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 jeg kjøpte også en sånn flaske, og skjønner ikke hvordan jeg skal skru de sammen uten at de lekker. drittflasker!
Musemor med tre søte små Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Hadde aldri noe problemer med dem. Bare pass at den hvite gummipakninger er satt ordentlig neddi bunnen før du skrur sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå