Gå til innhold

Hvorfor leker disse Mam-flaskene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ny flaske til hun minste pga at hun svelger så mye luft med de vi har fra før. Men har ikke fått brukt dem, ettersom de leker vann hele tiden. Ser at det er flere hull nede i bunnen på dem, men denne gummi dingsen skal vel hindre lekkasjer? Er det jeg som på en eller annen måte har satt den feil på kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må passe på å skru de riktig sammen, ellers lekker de ja. Utrolig tungvinte og irriterende flasker, heldigvis kjøpte jeg bare en av de. Hvis datteren din plages med luft, har jeg hørt at dr. brown-flasker skal være fine.

Skrevet

jeg kjøpte også en sånn flaske, og skjønner ikke hvordan jeg skal skru de sammen uten at de lekker. drittflasker!

Skrevet

Hadde aldri noe problemer med dem. Bare pass at den hvite gummipakninger er satt ordentlig neddi bunnen før du skrur sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...