♥REBECCA♥ Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 sleit veldig med bekkene her noen uker, var så vidt jeg klarte og gå,men plutselig for noen dager siden så endret det seg,sleit plutselig ikke så mye med vondt bekken,og klarer igjen og gå normalt, eneste er at jeg har vondt når jeg legger meg,for når jeg ligger så kjendes det ut som noe presser på.. kan dette være babyen som har festet seg da?
madde2 Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 om det ikke har festet seg så har det nok mest sannsylig godt ned i bekkenet og da letter det litt:)
Mia29 Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Jeg har hatt det på samme måte. Er mye mere mobil nå enn jeg var for en måneds tid siden. (To dager til termin.) Jeg har lest at det kan ha å gjøre med når hodet presses nedover. Da jeg var til kontroll for snart to uker siden så hadde ikke hodet festet seg, men det lå ganske stabilt. Så jeg har tenkt at det har en del å si. Jordmor var imidlertid ikke helt enig. Hun mente man heller kunne få mer vondt når hodet festet seg fordi det kunne komme trykk på nerver og slikt. Men dette er sikkert individuellt. Tror det var i en av de bøkene jeg har fått på helsestasjonen det stod at stabilt/festet hode kunne redusere bekkensmerter, så de de lærde strides vel og vi gravide er forskjellige.
♥REBECCA♥ Skrevet 6. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2009 da må det jo tydlighvis ha festet seg siden alt er blit mye mer smertefritt,for er jo overhode ikke sånn jeg var,utrolig deilig,eneste på presse jeghar nå er nedover, kjendes ut som han presser seg bra nedover til tider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå