radio Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Glassene blir jo aldri rene..... jeg husker det ikke er lenge siden det var en tråd om dette, men jeg fikk ikke med meg alt.. Noen som husker? Zalo?? Skal vaske nå, håper på svar fort!
line_n & sara Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 kalk fjernes best med sånn kaffetrakter vaskemiddel! men skinnende glass...var det ikke noe med avispapir og zalovann?
KruseKnallkul Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Jeg har hørt folk skryte innmari av bilsvamp med såpe. Altså sånn du kjøper på bensinstasjon, med såpe inni svampen. Jeg har ikke prøvd selv, men skal teste det ut snart.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 det jeg har gjort er å først vaske med skurekrem, så sprayer jeg med plumbo sin spray for glass, tørker av og polerer med enten torky eller microfiber klut. da kan jeg speile meg i glassdørene. pleier å ta det en gang i uken, men pga fødsel har jeg ikke tatt den på 2 uker. og den skinner fortsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå