Gå til innhold

Dere som er hjemme med barna i påsken,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva finner dere på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ute minst halve dagen og i dag skal vi bake litt rundtsykker.

I morgen vet jeg ikke, men ut skal vi ihvertfall....

Skrevet

I dag skal vi på tur med ei venninne med barn, i morgen skal vi bake til påske, de neste 3 dagene er jeg på jobb, så da skal mannen være hjemme. De blir nok å dra på tur hvis været er bra. :o)

Skrevet

Her i huset satser vi på at det blir fin vær snart, så vi kan få brukt marka litt. (men det ser mørkt ut enda).

Har tenkt å dra et par turer i svømmehallen, dra ned i fjæra å grille, gå turer, besøke venner som er hjemme, skattejakt med påskeegg og være mest mulig utendørs når været tillater det.

I dag regner det, så etter turen i bassenget tror jeg det blir litt innendørsaktiviteter. Har kjøpt inn litt ny plastelina, malesaker osv som de kan leke med. HELDIGVIS er svigers også hjemme, så om dagene blir litt for lange er det skikkelig stas å få gå på besøk til farmor og bestefar, så får mamma og pappa litt itd for seg selv også ;-)

Skrevet

Ungene er ute og kjører cross nå.Så skal jeg og mellomste på kino etterpå.

Vi skal også i bassenget en dag og dra på besøk litt.PÅ torsdag har vi bedt hjem flere vennepar med unger og skal lage skirenn her,og grille og kose oss (om det ikke regner)

På fredag reiser 2 største ungene på tur med foreldrene mine og blir borte til søndag.

Skrevet

Idag skal vi ut og rydde i hagen, så tenkte vi også i svømmehallen en dag. Men dagene blir så fryktelige kjipe når vi ikke kjenner andre med barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...