Bella_mamma til Benita Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 jeg får rimi pakken i uke 17.hva inneholder den?mangler litt småting men vil ikke kjøpe det inn om vi kanskje får det gratis i pakka hehe:D
shabby Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Hvor får du rimi pakken fra? Er d libero-pakken eller? Er så mange gratispakker nå, så jeg har mista litt oversikten.
bebis*i*magen Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Jeg fikk i min pakke en drikkekopp (er vel for barn rundt 6 mnd), stellematter (eng.angs) og en smokk pluss mange små gratisprøver... ikke bleier, men det har jeg fått all verdens andre steder.... er det jeg husker:-D men hørt at det varierer veldig hva som kommer i pakka....
januarsurprise Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Jeg fikk det "bebis*i*magen" skrev, +bleier og en lite pakke våtserviett og noe nattbind tror jeg. Bra pakke
Snikskytteren er storebror! Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 hvor bestiller man de pakkene?
linemor84 Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Rimi pakken bestiller du på rimi.no Ellers kan du gå inn på et eller annet apoteks nettsider og bestille pakke der.... og Liberopakken får du i liberoklubben. Libero.no Da vet ikke jeg om flere pakker man kan bestille;)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 Jeg har fått hentelapp på min idag... 22dager igjen tl termin! Spennende å se hva som er oppi =)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 7. april 2009 #9 Skrevet 7. april 2009 Hentet min idag. Inni var det: 1 smokk 1 liten avent flaske (125ml) 1 prøvepakke natusan våtservietter 1 prøveflaske natsan babyolje 1 prøvepakke natsan ammeinnlegg (2 stk) 4 pampers newborn bleier 1 prøvepakke pampers våtservietter 1 prøvepakke med vaskepulver 1 vanlig stor pakke libresse nattbind (10stk)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 7. april 2009 #10 Skrevet 7. april 2009 hentet min i dag.. Og den inneholdt.. : 2 smokker fra Avent 1 liten aventflaske 1 prøvepakke med natusan våtservietter 1 prøvepakke med pampers våtservietter 1 liten flaske babyolje fra Natusan Ammeinlegg fra Natusan 2 stk 4 Pampers New born 2-5 kg 1 stor pakke med nattbind fra libresse Liten tube med tannkrem for barn Liten tube tannkrem for voksne 1 prøvepakke med vaskepulver En stor pakke med en gangs skifteunderlag ( easy change 6 stk) Da har jeg ramset opp alt som ligger i esken her.. Så merkelig at man får forskjellige ting egentlig..
Heidimoren Skrevet 7. april 2009 #11 Skrevet 7. april 2009 Har fått hentelapp, endelig... fikk den i uke 38. Men det hjelper lite med hentelapp når pakken ikke er til å få tak i på noen rimibutikker...
kismet Skrevet 8. april 2009 #12 Skrevet 8. april 2009 Heisann, jeg har også akkurat hentet Rimi pakken , og jeg fikk det samme som Blekkis fikk i sin pakke. Gøy med gratis pakker
<3 Meg & prinsessen <3 Skrevet 8. april 2009 #13 Skrevet 8. april 2009 heihei,=) da har jeg hentet min rimi pakke, og jeg fikk også d samme som "blekkis",bare att jeg fikk 1 smokk og ikke 2!!!! smokken og avent flasken var blå,jeg som får jente....hehe...=) den avent flasken er vel mere en kopp,. syns det var kjekt å få denne gratis pakken,var en del oppi=)=)
mumtobe09&10 Skrevet 8. april 2009 #14 Skrevet 8. april 2009 Jeg fikk min i forrige uke, og fikk nøyaktig det samme som Blekkis. Veldig bra pakke!
♥Cherrypie♥ Skrevet 8. april 2009 #15 Skrevet 8. april 2009 Jeg fikk: *Tannkrem til meg *Tannkrem for barn *Toalettmappe fra Natusan *Babyolje natusan *Våtservietter natusan *Våtservietter pampers *Nattbind libresse *Libero engangs stellematte *Libero newborn bleier *Avent newborn flaske *To avent smokker er hvertfall det jeg husker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå