magica og lille tryll ♡ Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Min også Formen er grei, men er fortsatt forferdelig trøtt og sliten. Har også begynt å slite litt med bekkenet, men mest når jeg er på jobb. Jobber kun 2 dager i uka (er 50% sykemeldt) så foreløpi går det bra. Hva med deg og din form? Hvor langt har du kommet med forberedelser? Vet du hva du får? Jeg får jente
Stine? Skrevet 6. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2009 Formen her har vært fin hele tiden. Kjenner det litt ekstra i ryggen nå at det er tyngre enn vanlig, men håper det bare er forbigående Har det meste klart, tror jeg Har ikke stresset noe særlig, men mangler å kjøpe vogn enda. Ja, venter en jente her også Gleder meg veldig. Hva har du gjort av forberedelser da?
magica og lille tryll ♡ Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Jeg tror jeg er ganske i rute jeg også, har ikke vært no stress, har gjort og kjøpt litt og litt og bare kost meg. Har jo hatt mye fritid i og med har vært delvis sykemeldt. Mangler vogn jeg også, men vet hvilken jeg skal ha og har pengene klare Jeg også gleder meg veldig, er min første så utroolig spennende!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå