Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 10. april 2009 #26 Skrevet 10. april 2009 88-mod her:) er fra Østfold, men bor på Hamar. Vi har prøvd i 1 år, rukket å bli gravid 3 ganger, og miste like mange ganger på det året. Nå venter vi på utredning, og håper det klaffer snart! Har akkurat hatt EL, og blir jo relativt fort gravid, så får håpe alle gode ting er 4!!
lillebie87 Skrevet 10. april 2009 Forfatter #27 Skrevet 10. april 2009 Silje -2SA og 1 MA.: Så trist å høre, men er jo en god ting at du er så fruktbar da.. ;-) Krysser fingrene for deg! Vi har begynt prøvingen vi nå da. Jeg har vel min fruktbare tid fra i går og fremover til midten av neste uke ca. Blir spennende å se fremover da! Jeg må le litt, for tror ikke min kjære vil kalle oss prøvere, han sier litt mer "vi tar det som det kommer" De er litt søte dissa gutta, er de ikke? :-P
Tippehøne88 --pp 1 Skrevet 12. april 2009 #29 Skrevet 12. april 2009 Heisann.. 88 modell her. prøvd siden sept 08, ingen spire enda;( noen tips? bergen forresten.
lillebie87 Skrevet 12. april 2009 Forfatter #30 Skrevet 12. april 2009 fortsette å prøve gjevnt å trutt?! Hehe.. Lykke til iallefall! :-) Tror kanskje også man blir lettere gravid om man ikke "stresser" med det. Lev livet som vanlig, og kos dere når dere føler for det! ;-) Vedsidenav kan du jo ta vitaminer og sånn som også er nevnt her inne på forumet.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå