entil :) Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Bruker alle truser utenpå bleiene dersom dere ikke bruker body? Mulig jeg som er sløv, men jeg har ikke tenkt på det en gang.... så for meg at man begynte med truser når barnet var ferdig med bleier jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Truse utenpå bleia????? Den skjønte jeg ikke, hvorfor skal du bruke det? Bruker kun bleien rett i buksa/strømpebuksa jeg. Drar t-shorta eller singletten ned og strømpebuksa utenpå der igjen.......
entil :) Skrevet 6. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2009 Det er nettopp det jeg gjør også . Men jeg har lest flere inlegg her i det siste hvor flere lurer på hvor man får tak i truser som passer utenpå bleier. Godt å høre at jeg er ikke alene om å ikke skjønne
Yo&La+spire Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Har sett at det finnes truser man kan ha utenpå bleier på h&m f eks, men eg synes det blir litt unødvendig...D bruker truser hjemme når hun ikke går med bleie, og trusene er liksom belønningen for ikke å gå med bleie...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 vi brutke aldri truser før hun sluttet med bleie... vi hadde problemer med å få tak i truser til henne da. for alle var sånne med plass til bleier i... virker ikke som barn i str 86/92 skal slutte med bleie liksom
<3 Jentemafian <3 Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 På hm og Ellos får du kjøpt truser i størrelse 86/92. De bruker min datter når hun ikke har på bleie. Ser ingen grunn til at hun skal bruke truse utenpå bleien. Da blir det jo ikke noe gøy å slutte med bleie hvis de allerede bruker truse utenpå bleien. Helt enig med flere her skjønner liksom ikke greia.
Honningmelon Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 Jeg bruker truse utenpå bleia til jenta mi fordi hun selv syns det er utrolig stas. Samme med eldste. Hadde aldri noe problem med at eldste ikke ville slutte med bleie av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå