fipp Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 skal på tidlig ul i dag. var hos legen på onsdag og han mistenker mulig MA, har hatt 1 Ma før og 2 SA. kjente på livmoren og den var så liten....ingen blødninger foreløpig. føler meg ikke gravid etter legebesøket ..... psykisk forberedt på å se at dødt foster idag...har et ørlite håp om liv.... time halv ett...tiden går sent.....lang natt.....tvi, tvi.....
Rotte-mamma Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Uff skulle virkelig ønske jeg kunne si noe som kunne hjupet!! Du må ha masse lykke til i dag!! Du får prøve uansett hvor umulig til å få tiden til å gå frem til lege besøket, sove litt kansje? Skal krysse fingrene for deg ihvertfall! Stor lykke klem!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Krysser fingrene masse for deg, selv om jeg ser på klokken at du har vært der allerede. Håper virkelig du fikk gode nyheter!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 fipp.... Hvordan gikk det i dag,vennen? Håper virkelig det har gått bra for deg...
fipp Skrevet 7. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2009 JIPPI!!! det gikk bra på UL. var jo nesten helt sikker på at det var en MA. men på UL så vi et lite bankende hjerte....så da er jeg 9+4....føler meg fortsatt ikke gravid da kvalmen er borte, men bare fint det igrunnen....Takk for at dere bryr dere og ønsket meg lykke til....God påske jenter, den kan nå nytes i fulle drag
Rotte-mamma Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 Tastaturet mitt er helt paa styr men skal prove a skrive allikavel>Naa ble jeg kjempeglad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer saa utrolig mye!! Kjempe kjekt og lese solskinns historier av og til. Har vert inne sjekket mange ganger siden i gaar, og ble kjempe lettet paa dine vegne! God paske til deg og dine, og lykke til resten av svangerskapet!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 7. april 2009 #9 Skrevet 7. april 2009 Slemme damen som lot oss vente så lenge på gode nyheter :D :D Gratulerer! Veldig godt å høre! Kooos dere i påsken og nyt ferien
Gjest Skrevet 7. april 2009 #10 Skrevet 7. april 2009 Gratulerer så masse masse:) så deilig:) god påske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå