☆chiquita☆ Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Hei. Så da var helga over igjen, men nå er det heldigvis ferie:) Igår kjente jeg spark på utsiden av magen:) Så deilig! Husker forrige svangerskap kunne jeg ligge leeenge å bare kjenne på alle bevegelsene bendik gjorde. Koste meg skikkelig med det. Og nå endelig får jeg kjenne det igjen. Er ikke sikkert jeg vil kjenne det hver dag enda, men det er jo ikke sååå lenge til jeg kan det:) Idag har jeg bendik hjemme fra bhg, og vi skal bare være ute å kose oss i det fine vårværet:) Håper på å få litt farge også når jeg sitter ute, er så utrolig blek etter vinteren:-) Ha en fin dag:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 heisann;-) koselig at du kjenner spark;-) jeg har fått resept på øyedråper og nesespray idag, så håper jeg allergien roer seg;-)) har sendt tuva noen timer i bhg, så skal jeg rydde og vaske til påske her hjemme..skal passe niesen vår på 19 mnd i morgen og onsdag så da blir det nok full fart;-) jeg kjøpte vogn på impuls på lørdag, en dbs..var satt ned til 3999, og den var kjempefin;-) kos dere i det fine været, så skal jeg ta en super rask ryddings;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå