Gå til innhold

Kjente spark igår:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 18 uker idag og i går kveld etter jeg hadde lagt meg kjente jeg et lite spark på utsiden av magen:) Har kjent liv en god stund og bare gledet meg til mannen og storebror kan kjenne det. Nok en liten stund og litt flaks før de får kjenne det, for det er jo tidlig enda:) Men det er så gøy!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg tenker etter så er jeg vel 17 uker idag:) Litt i surr i fulgåtte uker og hvilken uke man er i:)

Skrevet

så gøy=)

Gleder meg til det skjer, jeg begynner på uke 15 i dag så da har jeg vel 2-3 uker igjen.

men hvor langt oppe ligger "den" når man er 17 uker? kjente du det helt nederst eller?

Skrevet

Jeg kjente det helt nederst på magen, når jeg lå på ryggen:) Hadde akkurtar spist 2 skiver med syltetøy:)

Er andregangs, men kjente det rundt uke 18 med førstemann også.

Skrevet

Det er individuelt når man kjenner det:) Så hvis du er heldig kan du jo kanskje kjenne det ganske snart, elr ikke før rundt uke 22! :)

Toppen av livmora i uke 17 ligger ca ved navlen! Men om du kjenner spark nederst elr øvers i magen kommer jo an på hvordan den ligger:) Jeg har kjent et ordentlig spark for noen dager siden, å det var på siden! Har også kjent noen dult midt på (midten av livmora), og litt nederst.

Er 18+5 uker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...