Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Helt utrolig, 6 april og TERMIN!!!! Men det ser ut til at Snuppa har det godt i magen, så hun blir der vel litt til... Men uansett så er det max 14 dager til det MÅÅÅÅÅ skje noe!!! Håper jo med HELE meg at det skal skje noe veldig veldig snart, men prøver å være forberedt. I dag blir det rengjøring med moren min,og så blir storesøster med bestemor hjem, og vi får et par dager alene hjemme, så det hadde passet VELDIG fint med fødsel nå ;-) Ha en fin dag, jenter!!!!!!
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Oj oj - spennende! Jeg har termin i morgen! Men ikke et tegn til fødsel her, så regner med at jeg går over som jeg gjorde sist gang!! Men det er jo lov å håpe!! Lykke til!!
TusseMor07&09&14 Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 God morgen:o) Håper du har sovet litt i natt...har sittet på morgenen nå og lurt på hvordan det gikk med deg. Spennende med termin i dag da. Masse lykke til!
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 6. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2009 God morgen!! Joda, her har jeg dessverre (hihi) sovet som en stein... Ikke antydning til noe fødsel her... Jaja, får bare forsøke og være tålmodig!!!!
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 6. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2009 Spennende for deg og dette da ja :-) Vi får håpe vi begge slipper for mange dager over.... Lykke til til deg også!!
*inepetrine* Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Hei Trampe73*fødeklar* Jeg har også termin i dag, men her er det heller ikke noe tegn til at gutten vil ut. Har vært gannske tolmodig frem til nå, men påskedagene snegler seg veldig sakte av gårde nå..Men, som du skriver Om 2 uker er de her!!! :-)
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Hvor mye jeg enn hater å si det - tror vi har bygd gode reder til barna i magen ettersom de trives bedre der inne enn tanken på å komme ut: )Jeg synes dog at fremfor å sparke og plage meg fordi ahn har det trangt, kan han heller komme ut for her er det PLENTY med plass!!! Lykke til med husvasken, få håpe snuppa kommer kjappt som følge av det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå