Gå til innhold

Mye liv fortsatt (uke37)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som fortsatt har aktive barn i magen? Jeg bærer tydeligvis på en aktiv liten gutt. Er førstegangs og lurer på om dette er normalt? Trodde man skulle merke mindre bevegelser mot slutten? Jeg kjenner han beveger seg/sparker/hikker dagen lang. Om jeg ikke kjenner noe, er det nok å stryke over magen så får jeg respons med en gang :) Herlig da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm trodde ikke denne kom med... tok så lang tid..

Skrevet

Jeg har også en baby i magen som er like aktiv (er uke 37) i morgen, og sånn var det forrige svangerskap også. Tror ikke det nødvendigvis må være slik at de blir roligere, er vel bare plassen som blir litt mindre. Det er flott å ha det sånn da, godt å føle seg trygg på at babyen har det bra :)

Jeg er forresten også fra Bodø, kanskje vi sees på føden snart ;)

Skrevet

Jeg er i uke 37 i dag og har en guttebass i magen som er veldig aktiv... Akkurat som dere beskriver... Førstemann var ikke på langt nær så aktiv!

Skrevet

Å så arti :) Har du vært noe på BIMtreff på Kafka?

Skrevet

tulla i magen min er fortsatt veldig aktiv..Hun turner, hikker og sparker og vi hadde faktisk termin på lørdag:) Så det virker som om de kan være ganske aktive frem til fødsel...

Skrevet

Så bra :) Da er det nok helt normalt da :) Takk for svar :)

Skrevet

Nei, jeg har ikke vært på Kafka. Jeg var et par ganger forrige svangerskap, men denne gangen har det bare ikke klaffet sånn. Har du vært? Var koselig de gangene jeg var :) Når har du termin, og hvor i byen bor du da? Send evt en pm, så kan vi jo skravles privat hvis du ikke vil dele opplysningene med "alle" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...