Bodø80 Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Flere som har aktive barn i magen? Jeg er nå i uke 37 og bærer tydeligvis på en aktiv liten gutt Er førstegangs, og lurer på om dette er normalt? Kan kjenne han bevege seg nesten hele dagen, og om jeg ikke kjenner han stryker jeg bare litt over magen så får jeg respons med en gang. Det føles herlig
Bella_mamma til Benita Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Det kan jo tyde på at han er urolig og vil ut snart:-)det er jo betryggende å kunne kjenne liv så ofte.vis du er usikker kan du jo be jordmor lytte på hjerte til gutten din,men jeg tror alt er kjempe bra med han;-)
Thessa og Bebbis Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Hei :-) Nyt det! Det er den beskjeden jeg får. Ikke alle som er så heldige. Vi har også en gutt i magen som er kjempe aktiv og lett å komme i kontakt med. Er mye på UL osv pga høyt BT og alle legene jeg har snakket med sier det er veldig godt tegn på at babyen trives! :-) Så ikke bekymre deg ihvertfall! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå