DolphinGirl Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Fant ut på fredag at jeg er gravid. 3 tester viste positivt. Bør jeg ringe lege med en gang?
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Det haster ikke om du nettopp er blitt gravid, men kan jo være greit å bare få bestillt timen. Første legetime er somregel mellom uke 8 og 12. Velkommen og lykke til!
DolphinGirl Skrevet 6. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2009 Tusen takk for det :-) Jeg trodde virkelig man skulle til legen med en gang, så jeg følte meg litt avvist da jeg ringte nettopp. Sekretæren fnyste av meg og sa jeg overhodet ikke trengte lege hvis jeg skulle beholde babyen. Men jeg fikk nå time i mai en gang. Men da er det vel normalt - tusen takk for svar :-)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 hihi, er ikke lett å vite alt første gang. Men merkelig av hun sekretæren da, går liksom an å være litt hyggelig! Ja, da er det nok som normalt..ganske lenge å vente på den første kontrollen, menmen..vi får smøre oss med tålmodighet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå