Gå til innhold

Hvor ofte drikker du alkohol? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drakk to øl i januar.

Prøvde meg på å drikke øl i mars i fjor, men jeg ble bare dårlig av å åpne ølflasken, så ble ikke noe av.

Før der drakk jeg i mai 05.

Skrevet

Jeg drikker to ganger i måneden.

Skrevet

Max annenhver måned...

Skrevet

Hver helg her:) Koser meg med litt rødvin på kveldene fre-lørdag:) Og synes det er velfortjent da etter en hard uke!!

Skrevet

Nesten aldri. Det hender jeg tar en slurk i bryllup for å hedre brudeparet og lignende, men det er omtrent det.

Skrevet

tar meg et glass vin på kvelden. eller irish coffe. Nam.

Skrevet

Er ingen av dere gravide?

Skrevet

jeg er gravid men drikker ikke alkohol ellers heller. min mann drikker sånn omtrenthvert jubelår om han husker det. hehe

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Aldri:-)

Skrevet

Ca en ganger pr mnd deler vi en flaske vin og så drikker jeg resten noen dager senere mens han tar en øll. I tillegg drikker jeg vin i selskap ol, men det skjer ikke så ofte. Det betyr at jeg drikker kansje i snitt en flaske vin pr mnd, eller litt mindre.

Skrevet

Ikke for ofte akkurat, ca 4-5 gang i året, og da moderate mengder også.

Skrevet

Hver helg, men aldri mye. Jeg og samboer deler en flaske vin eller en sekspakning.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

To til fire ganger i mnd. Kald hvitvin ;-) Og ja,mer enn et glass. Er selvfølgelig ikke gravid.

Skrevet

De helgene barnefar har barna så drikker jeg som regel enten fredag eller lørdag, noen ganger begge dagene.

Skrevet

En gang i måneden, kanskje, til mat.

Er ikke så glad i alkohol, jeg..

Skrevet

tja, et par, tre ganger i uka tenker jeg..

Et glass vin, eller en øl - ikke noe fyll for å si det sånn :)

og et par glass til i festlig lag.

Skrevet

Nesten hver dag. Et glass rødvin til maten. Jeg er ikke gravid nei, til deg rare over her som spurte om det. Drikker aldri mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...