Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 I utgangspunktet så synes jeg det er litt "fisefin kjerring"... Har ikke så mange bimbovenninner, så jeg aner ikke om bimboer pleier å bruke perleøredobber... Ser for meg sånne som går i marineblå drakt, handler gjerne på Ferner Jacobsen osv...
.Ann. Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Kommer het an på personen som har dem på egentlig.
Tweak Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Kommer helt an på settingen, hvilket antrekk og anledning og selvfølgelig på om personen kler det eller ikke. Ikke så enkelt at man kan si enten eller.
♥ DAME Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Synes det er fint med bittesmå jeg Men litt større minner meg og damer i den eldre klasse (hvis du skjønner)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 jeg er verken bimbo, classy eller fisefin likevel er perleøredobbene mine de jeg liker best. de kan brukes til alt.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 sånne kjempestore fake perleøredobber på jenter med blondt hår og liksom 'tilfeldig' stylet hår - gjerne med en sånn sideskill/sveis og stramme tights. Og gjerne boblejakke. ----> bimbo!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 jeg har naturlig mørk blondt hår, bruker som regel jeans til hverdags. er små feit. men steller meg. sminker meg lett. bruker gjærne perleøredobber. ikke bimbo, ikke fisefin. bare helt normal. men har ikke digre perleøredobber. syntes de er helt fine til detmeste og kan styles opp med div tilbehør av andre smykker om jeg skal noe spes. har ett par ekte perleøredobber. ikke falske.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #10 Skrevet 6. april 2009 Jeg syns det kommer ann på størelsen.. Bimboer går med de største det er å få kjøpt har jeg inntrykk av..Mens ei classisk dame har jo små eller hvertfall normal størelse på perlene.. Jeg er ingen av delene, men fikk ett par av samboer, og bruker de nesten hver dag forde jeg syns de er fine til alt (nesten)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #12 Skrevet 6. april 2009 sier meg enig med hun over her. Jeg har mørkt hår, mørke trekk, naturlig pen, bitte litt sminke. Kler meg i alt fra jeans til skjorter og kjole og har stortsett på meg perleøredobber- i normal størrelse;)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #13 Skrevet 6. april 2009 Er hverken bimbo eller classy,men bruker både store og små perleøredobber:)Har to par fake og ett par ekte som jeg har arvet....
mam <3 Skrevet 6. april 2009 #14 Skrevet 6. april 2009 Jeg er verken bimbo eller fisefin, men bruker både store og små perleøredobber. Har sånne digre falske og noen litt mindre ekte. syns de er kjempefine. Er brunette og bruker verken tights eller boblejakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå