Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Hei.. Jeg lurer på om noen har noen råd og tips til meg.. Da jeg ble alenemor for to år siden begynte jeg å ta opp dyre kreditt lån.. og det hele ballet på seg.. Og det strømmer på med brev hver måned.. Har tilsammen en gjeld på 90.000 kroner.. Betaler til sammen 3500 på dette i mnd.. Noe som er mye penger for meg.. Og nå sliter jeg.. Kan jeg søke hjelp noen plass? Slik at jeg kan finne en løsning på dette.. For det tar nattesøven min--
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Uff... føler med deg. Sitter i akkuratt samme situasjon som deg! har lånt 50 tusen på kreditt. Nå har jeg fått meg kjæreste og jeg skammer meg veldig:( Så jeg jobber hardt for å få betalt ned den dritten, vil ikke at han skal vite noe... Har du kredittlån på forskjellige plasser, kan du høre med banken din om du kan samle lånet, da blir det mindre renter. Håper det ordner seg for deg. Ikke så mange tips he fra meg, men du er hvertfall ikke alene om å slite med økonomien... Lykke til, klem fra meg!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Hvis dere er i jobb kan dere snakke med banken deres om å få lån der isteden til å slette kredittkortene, til mye lavere rente.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Tja jeg har 75000kr i kredittlån og kort selv. vi var to den gang de ble tatt opp men de ble jo tatt i mitt navn så nå sitter jeg alene med det. Første å gjøre er vel å klippe kortene om ikke det er gjort. Har du god jobb så spør banken om å få lån til å dekke de lånene du har nå. har sett at norwegian banken også girlån hvor de betaler ut din gammle gjeld for deg så kan du jo sette ned låne beløpet. Jeg betaler nok ca. 4000kr i gjeld hver mnd. Sitter ikke igjen med mye etter husleie, bhg og lån er betalt men vi klarer oss.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Ja klippet kortene mine.. Så det er jo en start:) Men er kjipt og betale og betale og beløpet er like mye uansett etter betaling.. Er student men er ferdig utdannet til våren.. Skal selge bilen min og spare inn penger der.. Så kan jeg høre med banken om å refinansiere.. Aldri skal jeg ta opp kreditt lån igjen.. God påske..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå