Gjest Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Huff... begynner og nærme meg 30 med STORMSKRITT. Uansett det er godt å ikke være fjortis og usikker på seg selv.. God påske allesammen!!
Skogro Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Grattis!!! Hadde en 14 åring med bursdag i går, han var snar om å meddele det minuttet etter kl 00:)
Skogro Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Takk! 2-åringen har gått og sagt "thomas er fjortis" i hele dag(eller går), gjett hvem som har lært henne det:) Ellers er jeg veldig enig med deg at jammen er det deilig å være voksen og ikke ha alle de tenåringsproblemene lenger. Var 37 nylig jeg da så det begynner å bli lenge siden hehe
Ranveig R Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 Gratulerer med dagen! Då er eg 9 dagar eldre enn deg ) Og eg må berre tilføye at vi ikkje nærmar oss 30 med stormskritt i det heile tatt, enn så lenge er vi nærare 25 enn 30. Nemlig! Godt å vere ferdig med ungsoms(skule)tida ja, ville ikkje gått tilbake for alt i verda! Håpar du får ein fin-fin bursdag )
Tokatter_USA Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Gratulerer med dagen! Jeg kan love deg at stormskrittene går fortere og fortere! Jeg var nettopp 27, i dag (også 06/04) er jeg 45.... Jeg føler meg som 27, bare med mer erfaring og visdom innabords. Jeg har jobbet hardt for å komme til den alderen jeg er og er stolt av den. Eneste jeg ikke liker er at unge synes jeg er gammel (det vet jeg av erfaring;-)), og at jeg vet med sikkerhet at jeg kommer til å bli enda eldre og til slutt gammel. Men det er ikke sikkert at det er så ille å være 60 eller 70 heller. Ikke engang 80 eller 90. Og jeg har tenkt å bli i hvert fall 100. Det er ikke så ille å være 30 heller.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 Gratulerer med dagen! Har selv bare 6 dager igjen som 29 åring, 1 påskedag er det min tur å gå inn i 30 årene....
Den heldige eier av ett barn Skrevet 6. april 2009 #10 Skrevet 6. april 2009 Gratulerer masse med dagen:)
Gjest Skrevet 6. april 2009 #11 Skrevet 6. april 2009 Tusen takk alle! Tokatter_USA: grattis til deg også. Du er like gammel som min mamma hehe blir 46år 30 april hun da. Men jeg og hun er like gammel i sinn. Vi har det veldig morsomt sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå