to tette Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Hei dere! jeg joiner dere her. Er 17 uker på vei, og har en ettåring i hus (blir 18 mnd mellom). Jeg gruer meg!!! Gruer meg spesielt til hva alle kommer til å si og synes (er bare 21 år) syns jeg ser hvordan moren min å hele gjengen rister på hodet; nei, og nei, hva holder du på med.. , gruer meg til fødselen, håper det går lettere nå som storesøster har banet vei .. Redd for det stakkars underlivet, som stakkars allerede er nokså ødelagt. Gruer meg til strekkmerkene mine sprekker opp igjen... de var jo akkurat blitt sånn passe usynelig på lang avstand. Gruer meg til amminga, hengepuppene! De kan ikke bli værre enn de allerede er, værsåsnill! gruer meg til å være alene med to små bleiebarn annen hver måned (mann med turnus jobb) Redd for å slite meg helt fullstendig ut. Storesøster er sta, må underholdes, kan ikke være ett sekund alene. Slik har hun vært hele tiden. Med på do. Med overalt. Blir rasende om jeg sier nei, eller tar noe i fra henne. Da vræler hun LENGE. Redd for at jeg aaaldri nå kommer til å klare å få meg en ordentlig utdanning, men blir fanget i husmorrollen. Jeg vil så gjerne få meg et liv utenom barna og.. Ser selvsagt mange positive ting og! Må bare bæse litt jeg. Håpe på at noen skal komme med noe som gjør at jeg kan stryke noen av "jeg gruer meg"- frasene. Jeg gleder meg til å trille tvillingvogn. Hvis jeg finner den perfekte; som er liten å hendig, med stor plass til vinterposer og bærenett.. haha.
to tette Skrevet 5. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. april 2009 Gruer meg til å bære storesøster opp trappa til andreetasjen der vi bor med stor gravidmage. gruer meg til å bære begge barna i hver sin arm opp trappa.. Er redd for å gå søvnløs de første månedene etter at lillebror kommer. (vet ikke om det er gutt eller jente enda da..) Gleder meg til lillebror blir så stor at han og storesøster kan leke ilag og underholde hverandre. :-) Nei, denne graviditeten var ikke planlagt. Fikk aldri mens. tilbake etter storesøster. Uforsiktig alikevell, ja. Aldri mer! Skal jeg ha flere må det bli en attpåklatt om minst ti år! :-D
lillelamm Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 heisan. gratulerer:-) håper bekymringene strykes etterhvert som du har lest endel tips her inne. jeg er tolv uker på vei med nummer to nå. har ei datter på syv måneder, så blir 14 mnd mellom. ¨kan vel si det var planlagt til en viss grad:-) er litt ny her inne selv, og er glad dette denne siden finnes. har endel bekymringer selv. men...jeg håper blir flink og komfortabel med bæresjal til den minste. har to etasjer i huset. så tenker det kan bli stress hvis jeg må bære begge i begynnelsen. blir spennende å se om det vil funke. vil gjerne ha phil and teds sin søskenvogn. ser liten og god ut. eneste er at det skal bli en utfordring å ha en trehjulte vogn. har ikke helt teken på det enda. tenker at det skal bli travelt i begynnelsen, men at det forhåpentligvis går bedre når de to kan leke sammen:-) håper....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå