Meg og alle gutta Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Jeg har IKM på søndag. Jeg virkelig hater denne ventinga mellom EL og IKM.. 6 DPO i dag, og idag inbiller jeg meg alerede at jeg har symptomer på graviditet. hehe.. må jo bare le..! Kvalm, murringer, trøtt og sliten. Er jo umulig at det kommer så tidlig, men du verden hva man får inbilt seg når man går sånn å kjenner etter:) Tempen økte med 0,2 grader i dag også.Sikkert bare tilfeldig, men lov å håpe på at det er noe pågang:) Håper tempen holder seg så høy i morgen og de kommende dagene også. Spennende dette her:) Her er charten min, om noen vil se:) http://www.fertilityfriend.com/home/1faa80
barnimagensnart? Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Jeg har også ikm på søndag/mandag Hadde en sa i august og termindatoen min var i går, så nå håper jeg det klaffet. Har vært litt i tvil om jeg vil ha en desember baby, men har prøvd så lenge nå at jeg måtte bare kjøre på Har til og med prøvd med el-test denne mnd! Ble litt paranoid og trudde jeg kanskje ikke hadde el lenger, men der tok jeg feil. Så vi får bare se:) Lykke til
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Eg har ikm te helga! Sånn ca. E ikkje sikker på om el va på søndagen eller mandagen forrige helg/uke. Men! Detaljer! Eg e overhode ikkje på symptomjakt denne pp'en! Men det e sikkert fordi gubben har påskeferie så nå får eg eeendeliiig litt tid sammen med han!! Håpe alle me kan få sitte der me positiv test...helst snart..kjedelig å venta..hehe!! Tenk festete jenter!!
Lotta2010x2012 Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Jeg har ikm lørdag=) Har er dårlig følelse denne måneden, så jeg gleder meg bare til tr kommer jeg nå, og jeg kan begynne med en ny pp. Men Håper jo alltids:D Lykke til alle sammen!
Meg og alle gutta Skrevet 6. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2009 Så spennende! Noen soom vil bli med på en "teste-date" på søndag om ikke TR har kommet eller? Jeg krysser fingre og tær for oss alle! Har prøvd en stund vi også..15 mnd. Vi har litt issues begge to her.. Jeg har syster og sjelden eggløsning (gått på dobbel pergo de siste to syklusene) Og mannen har noe grums med sæden sin. Men håper på det beste! Så en liten desember-baby er mer enn velkommen:D Tenk så fin julegave! Lykketil dere andre:D
(",)snartimål (";) Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 hei =) jeg her oxo ikm til helgen... pröver og ha tålmodighet her,men sliter litt denne mnd.... har ikke puppa som pleier og komme för tr men heller stikkinger og illinger....og tunge.... men pröver ikke å tenke på syntomer her... håper dere har fått treff dere da.... =) skal dere alle teste på söndag???? vi får tenke ruge tanker hihihi
Gjest Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Jeg har ikm til lørdag tror jeg sånn ca. huff er spent har stikkinger i magen og litt ømme brystvorter, litt vondt i korsryggen og humøret svinger føler jeg, mye midre utflod enn før... Vi får håpe alle sammen at vi har spire:)
MMAA Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 Hei! Ja! Venter på at mensen ikke skal dukke opp på lördag/söndag... .Mannen skal bort på påskeferie og han vil väre med å teste, så da testes det ikke för på tirsdag!! Guud!! Jeg pröver å la väre å tenke for mye , dette er andre måneden, forrige måned på denne tia hadde jeg ömme bryster, murringer i magen og begynte å vagge...haha!!! Helt sikker på at jeg var gravid :) Men nå pröver jeg å ta det med ro....dog det er ikke det letteste...denne ventetia er helt uutholdelig!! Klemmer og lykke til....Håper lille spiren har satt seg hos oss alle!!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 Jepp, her er IKM lørdag, sånn ca... Jeg har ingen tester liggende så jeg er nødt til å kjøpe i morra eller på onsdag så jeg har og kan teste lørdag morgen;) Hehe... Vi får bare vente og se... Begynner å få litt mensmurringer i magen, så tr er vel på vei, da... Lykke til alle sammen:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. april 2009 #10 Skrevet 6. april 2009 Eg har fremdeles ikkje testa noe mer...og har ikkje noen symptomer i det heile tatt. Bare pms ting...hovne bein, ømhet i magen kløing/stikking i puppene..så...ja....eg verken tror det eine eller det andre eg nå..tror eg...hehe...håpe like mye da!! Men må jo bare ventaaaa og see...trallalalaaa...
Lotta2010x2012 Skrevet 6. april 2009 #11 Skrevet 6. april 2009 Jeg pleier alltid å ta en teste to dager før ikm, så kommer til å teste på torsdag. Dere vil ikke være med å teste da da? Har ikm på Lørdag, så hvis ikke tr kommer i løpet av dagen kommer jeg nok til å teste på ettermiddagen, men hvis den ikke slår ut da, blir jeg med på søndagstesting:)
(",)snartimål (";) Skrevet 7. april 2009 #12 Skrevet 7. april 2009 skulle gjerne blitt med på testingen...men her er det blodpröve som står evt for tur=( for å få noe svar..... men kan jo alltids pröve å ta en test om hu tanta ikke har kommet ..... föler dere at dere ruger på ett lite egg nå da???? hadde vel värt fint og gått inn i påsken rugende...hihihi denne tiden er så forbasket lang........ blir gal snart... å har lyst å få et svar nå snart jeg.....
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 7. april 2009 #13 Skrevet 7. april 2009 jeg venter mensen torsdagen,men skal vente med testing til søndag-mandag vest tr ikke kommer da!! tok ein test i dag, NEGATIV... men håpe e der enda,men ska vent i det lengste no,så kjedli å få negativ at;-(( Lykke til aill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå