_ThEoMaMmA_ Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Jeg har vært hos lege nå et par ganger pga for høyt blodtrykk....siste gangen jeg var der henviste han meg til gynekolog...pga høyt blodtrykk??? hva skjer da??innvendig ultralyd?? skjønte ikke helt sammenhenhgen jeg:) Noen som vet eller har vært borti det samme?? er 14+4 forresten:)
Mamma_til_isabella Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Ved svangerskapsforgiftning får man høyt blodtrykk iallefall!Kanskje det var det han ville sjekke...men jeg har ingen anelse desverre!
_ThEoMaMmA_ Skrevet 6. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2009 urin og blodprøver var helt fint...så da er det vel ikke tegn på det men....lurer på om det blir innvendig ultralyd....jeg hååååper:))
Gjest Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 En gynekolog er jo en ekspert på graviditet og svangerskap, så det er sikkert derfor du ble henvist dit. Gynekologen vet kanskje hva det kan være, som legen din ikke kan svare helt sikkert på. De tar nok sikkert en UL når du først er der tenker jeg. Bare for å sjekke at alt er i orden der inne. Lykke til!
_ThEoMaMmA_ Skrevet 6. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2009 Takker for svar:)) jeg bare håper sånn på ultralyd samtidig....å jeg håååååper alt er i orden...tenker jo mye på det å....men jeg har bare litt høyt blodtrykk...ikkeno annet som er feil så håper hvertfall det er bra med babyen og at det ikke går utover den....
Tidemann Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Men det blir sikkert ikke nødvendig med innvendig ultralyd...du er jo så langt på vei og kan jo se det utenpå hvis de vil sjekke hvordan babyen har det:) lykke til hvertfall
_ThEoMaMmA_ Skrevet 6. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2009 de ser jo ikke akkurat veldig mye utenpå da.....
Tidemann Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 Hvis det er babyen de skal se så gjør de det altså...jeg var der på ultralyd i uke 11+5 og det var ikke nødvendig med innvendig ultralyd. vi fikk se hele babyen med ultralydhodet utenpå magen:)
_ThEoMaMmA_ Skrevet 6. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2009 åå, sånn ja...det du mente:)hehe
Tidemann Skrevet 6. april 2009 #10 Skrevet 6. april 2009 Ja,hva trodde du? jeg mente ikke at de kunne se noe utenpå deg:) hehe,husker jeg var hos min lege for en stund tilbake og hadde problemer. han sa:legg deg i stolen så skal jeg ta en kikk.. hæ?? hva mener du sa jeg til han. ja,det er den eneste måten for meg å se om alt er bra på,fikk jeg til svar... jeg gikk heldigvis ut derfra uten den undersøkelsen og med en time til ultralyd istedenfor. knis...
_ThEoMaMmA_ Skrevet 7. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. april 2009 Jeg skjønte ikke helt hva du mente:)hehe:) myyye bedre med ultralyd enn en sånn undersøkelse gitt:)
Tidemann Skrevet 7. april 2009 #12 Skrevet 7. april 2009 Ja det er sikkert og visst- og mye tryggere:) nå begynner unge mødre:) det må jeg ha med meg,morsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå