Gå til innhold

Skal barna i barnehagen i morgen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min skal i morgen og tirsdag, Kunne strengt tatt ha hatt henne hjemme, men hun ønsket selv å gå i bhg å treffe vennene sine..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir de hjemme fordi de ønsket det selv :) mammadalter hehe ;)

Skrevet

Fri hele uka her :) Men bhg er åpen, ja.

Skrevet

Nix, denne uka er vi hjemme og koser oss alle fire :-)

Skrevet

bhg vår er stengt.

Skrevet

fri her også.. hun hadde fri denne uken også da men:P

Skrevet

nei gutta har fri hele uka :) jeg har tatt fri fra jobben

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bhg er stengt, men de har tilbud i en annen bhg, så dem skal dit (om eldste holder seg frisk gjennom natta da...) Vi må på jobb mandag og tirsdag!

Skrevet

Ja det skal han. I morgen og tirsdag.

Jeg jobber i morgen og har fri resten av uka.

Mannen er på ferie heeelt alene.

Tirsdag eldste få ha mamman sin alene en dag uten lillebror,hehe...

Da skal vi på kino og spise lunsj...

Skrevet

Nei, har tatt påskeferie fra bhg:)

Skrevet

Jepp. Barna skal i bhg, faren skal på jobb og jeg skal være hjemme helt aleine :o)

Må jobbe litt hjemme for å være klar til vi drar på hytten på onsdag, da. Men likevel. Blir deilig å ha litt ro her til å få gjort litt.

Skrevet

Nei,vi tok påskeferie på fredag.

Skrevet

Vi skal ha ferie, merker at spesielt minstemann er sliten og har godt av litt fridager!

Men barnehagen er stengt så det er jo egentlig ikke et valg uansett :0)

Skrevet

Ja,vi har ikke fri, så morgendagen brukes på å forberede prosjekt + eksamen.

Han drar i morgen, tirsdag + onsdag.

Skrevet

De har halv dag i morgen og på onsdagen, fri tirsdag og stengt resten av uka.

Skrevet

Nei, vi har fri alle 3. :-) Nesten ingen som skal i bhg "vår" heller, så alle tre avdelingene er slått sammen.

Skrevet

De skal i barnehagen mandag og tirsdag, jeg skal i studio + jobbe med skoleoppgaver.

Men det blir korte dager da, de leveres ikke før halv ti, og hentes rundt halv fire.

Skrevet

Ja her leveres hun halv ti og hentes ca 15, så det blir ikke lange dager. Men nok til at hun får kose seg med vennene sine + at jeg får gjøre ferdig økonomioppgaven min.

Skrevet

Nope, her slipper snuppa å gå i barnehage, jeg har fri i morgen, senvakt tirsdag og så har mannen fri resten av uka. Få barn i barnehagen denne uka, så det var godt at det ordnet seg sånn at hun også slapp. :o)

Skrevet

Påskeferie her også!

Deilig :)

Dette har vi lengtet etter siden jul :D

Skrevet

Nopes:) De ble igjen på påskeferie med mannen, mens jeg ikke tar ferie før onsdag:-)

Skrevet

Her har ungene fri, akkurat som vi foreldrene har:)

Bhg er åpen, men det blir ikke mange ungene der. Godt under halvparten.

Godt å ha langfri sammen:)

Skrevet

Barnehage imorgen og tirsdag. Det blir 7 dager i strekk hjemme likevel, og det er ca 3 dager mer enn sønnen min trives med. Rutiner står høyt her.

Skrevet

Har tatt guttene fri i morra, tirsdag og onsdag, selv har seg tatt ut ferie. skal bli godt å kose oss sammen, og slippe å stresse avgårde om morraen:) Pappaen har ikke fri før torsdag.

Skrevet

Ja, han skal imrg - da jeg skal vaske leil. Gjøre den klar for påska, så katta får kost seg ;) Vi skal bort i påsken, så er greit å komme tilbake til et hus som er vasket syns jeg.

På tirsdag er det påskefrokost - vi skal på den iallefall så får han avgjøre selv etterpå.

Onsdag blir vi hjemme (den er avtalt for lenge siden) så håper vi at samboeren blir tidl ferdig på jobb så vi får tatt fatt på reisen til Tr.lag.

(Bhg har kun åpen til 12 - så har tatt meg fri fra min jobb pga det...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...