cherry coke Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Datteren min skal i morgen og tirsdag, Kunne strengt tatt ha hatt henne hjemme, men hun ønsket selv å gå i bhg å treffe vennene sine..=)
lÅktiHaUDe Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Her blir de hjemme fordi de ønsket det selv mammadalter hehe
Gjest Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Nix, denne uka er vi hjemme og koser oss alle fire :-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 fri her også.. hun hadde fri denne uken også da men:P
Ksenia & Anjem Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 nei gutta har fri hele uka jeg har tatt fri fra jobben
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 Bhg er stengt, men de har tilbud i en annen bhg, så dem skal dit (om eldste holder seg frisk gjennom natta da...) Vi må på jobb mandag og tirsdag!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 5. april 2009 #9 Skrevet 5. april 2009 Ja det skal han. I morgen og tirsdag. Jeg jobber i morgen og har fri resten av uka. Mannen er på ferie heeelt alene. Tirsdag eldste få ha mamman sin alene en dag uten lillebror,hehe... Da skal vi på kino og spise lunsj...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. april 2009 #11 Skrevet 5. april 2009 Jepp. Barna skal i bhg, faren skal på jobb og jeg skal være hjemme helt aleine ) Må jobbe litt hjemme for å være klar til vi drar på hytten på onsdag, da. Men likevel. Blir deilig å ha litt ro her til å få gjort litt.
blåbæret Skrevet 5. april 2009 #13 Skrevet 5. april 2009 Vi skal ha ferie, merker at spesielt minstemann er sliten og har godt av litt fridager! Men barnehagen er stengt så det er jo egentlig ikke et valg uansett :0)
meg & to små vampyrer Skrevet 5. april 2009 #14 Skrevet 5. april 2009 Ja,vi har ikke fri, så morgendagen brukes på å forberede prosjekt + eksamen. Han drar i morgen, tirsdag + onsdag.
Gjest Skrevet 5. april 2009 #15 Skrevet 5. april 2009 De har halv dag i morgen og på onsdagen, fri tirsdag og stengt resten av uka.
solstråle69 Skrevet 5. april 2009 #16 Skrevet 5. april 2009 Nei, vi har fri alle 3. :-) Nesten ingen som skal i bhg "vår" heller, så alle tre avdelingene er slått sammen.
Monajenten Skrevet 5. april 2009 #17 Skrevet 5. april 2009 De skal i barnehagen mandag og tirsdag, jeg skal i studio + jobbe med skoleoppgaver. Men det blir korte dager da, de leveres ikke før halv ti, og hentes rundt halv fire.
cherry coke Skrevet 5. april 2009 Forfatter #18 Skrevet 5. april 2009 Ja her leveres hun halv ti og hentes ca 15, så det blir ikke lange dager. Men nok til at hun får kose seg med vennene sine + at jeg får gjøre ferdig økonomioppgaven min.
Mille** Skrevet 5. april 2009 #19 Skrevet 5. april 2009 Nope, her slipper snuppa å gå i barnehage, jeg har fri i morgen, senvakt tirsdag og så har mannen fri resten av uka. Få barn i barnehagen denne uka, så det var godt at det ordnet seg sånn at hun også slapp. )
Gjest Skrevet 5. april 2009 #20 Skrevet 5. april 2009 Påskeferie her også! Deilig Dette har vi lengtet etter siden jul
Mom2Two Skrevet 5. april 2009 #21 Skrevet 5. april 2009 Nopes:) De ble igjen på påskeferie med mannen, mens jeg ikke tar ferie før onsdag:-)
Raych Skrevet 5. april 2009 #22 Skrevet 5. april 2009 Her har ungene fri, akkurat som vi foreldrene har:) Bhg er åpen, men det blir ikke mange ungene der. Godt under halvparten. Godt å ha langfri sammen:)
Gjest Skrevet 5. april 2009 #23 Skrevet 5. april 2009 Barnehage imorgen og tirsdag. Det blir 7 dager i strekk hjemme likevel, og det er ca 3 dager mer enn sønnen min trives med. Rutiner står høyt her.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 5. april 2009 #24 Skrevet 5. april 2009 Har tatt guttene fri i morra, tirsdag og onsdag, selv har seg tatt ut ferie. skal bli godt å kose oss sammen, og slippe å stresse avgårde om morraen:) Pappaen har ikke fri før torsdag.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. april 2009 #25 Skrevet 5. april 2009 Ja, han skal imrg - da jeg skal vaske leil. Gjøre den klar for påska, så katta får kost seg Vi skal bort i påsken, så er greit å komme tilbake til et hus som er vasket syns jeg. På tirsdag er det påskefrokost - vi skal på den iallefall så får han avgjøre selv etterpå. Onsdag blir vi hjemme (den er avtalt for lenge siden) så håper vi at samboeren blir tidl ferdig på jobb så vi får tatt fatt på reisen til Tr.lag. (Bhg har kun åpen til 12 - så har tatt meg fri fra min jobb pga det...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå