Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 snakket med en venn, gutt, om trening... jeg trener ikke, kun "1 gang" i året på en sånn sosial event... så sier han "trener du ikke noe mer en det?" nei (nei, trener ikke noe fast) "så du er bare født atletisk!!??" - sier han da! hehe.. så vet jeg ikke hvordan jeg skal tolke den.. for han er jo en jeg kjenner godt og vi tøyser og tuller om så mangt, men avogtil vet jeg ikke om han tøyser eller er alvorlig! :-) i tillegg vet jeg jo at jeg ikke trener, og ser jeg på meg selv i speilet, så er det jo noe med alt... aldri fornøyd liksom... du vet hvordan det er.... men så er det hvordan ANDRE ser på deg... hvordan ER jeg egentlig? er jeg fin? har jeg fin rumpe? er jeg tykk, tynn.... blabla.... så jeg tenker.. hmm mener han det? har jeg ok kropp? eller er det en av spøkene hans... (eller at han liksom ikke la noe i det.... ) eller skal jeg bare velge å tro det jeg helst vil tro :-)
alvis Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Det kommer vel litt ann på hvordan han sa det. Hvis han sa det alvorligt og overraskende så ville jeg ha tolket som om han syns du har en fin kropp. Sa han det spøkefult med glimt i øye hadde jeg tenkt at han tullet. Jeg syns du skal tro det du vil tro. Jeg tror han syns du er flott:)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Med det mente han at du ser helt alright ut, ja!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 jeg får leve i troa! :-) var forresten ute med ham i helga, og han kunne fortelle at "du har jo ALT", så det skulle ikke være noe problem for meg å finne meg ny kjærest :-) hehe... du vet, fra barn og fulle folk får vi sannheten, så da kan jeg bare gå ut og jakte etter en mann med høyere selvtillitt, hehehehehehe... han er en gift mann, så han er ikke aktuell, om dere skulle tenke på det..! :-)
blond Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Da er han vel trygg å spørre ut om ting du lurer på ved deg selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå