Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli gal! Startet forrige helg, er i dag 13+4. Startet om natten og hadde klødd meg nesten til blods mellom puppene iløpet av noen timer..

Klør mest på ryggen, armene og puppene.. De klør så inni granskauen! Er ganske sår på puppene av all kløingen, måtte smøre meg nå for å få fred..

Har dette noe med graviditeten å gjøre??? Flere som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også har perioder hvor jeg har klødd skikkelig...

Det er kanskje normalt siden huden strekker på seg under graviditeten. Er ikke helt siekker.

Men det jeg oppdaget var at jeg reagerte på vaskemiddelet jeg brukte på klærne mine... Ganske rart siden jeg har brukt samme merke i over 3 år og ikke reagert tidligere. Men etter råd fra svigermor så prøvde jeg et annet merke og da sluttet kløingen min hvertfall :)

Skrevet

Jeg også klør og klør! I første tri klødde jeg mest på puppene, nå er det ryggensom er værst. Holder på bli sprø til tider ;o). Tror det er ganske normalt å klø under svangerskapet jeg. Jeg synes det hjelper å ha olje i badevannet, og ellers smøre huden godt med en god fuktighetskrem daglig.

Skrevet

Jeg kjenner jeg klør av å ha på syntetisk BH. Og nå har jeg ikke noen i bomull som passer. Må få kjøpt noe nytt, for det er litt kjedelig å gå rundt uten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...