Gå til innhold

JKdress eller DHgate?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Nå har jeg funnet drømmekjolen på begge nettstedene.

Spm er hvor jeg skal bestille fra. Er det noen som har noen erfaringer fra disse stedene?

Hvordan er kvaliteten og passet den bra i forhold til de målene du oppga?

Har prøvd denne kjolen i en brudesalong, og den var jo bare fantastisk fin.

http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=3058

http://www.dhgate.com/handmade-sexy-2009-new-style-wedding-apparel/p-ff8080812067d54b01206acc46980365.html

Setter pris på tilbakemeldinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har fått min drømmekjole fra dhgate. Bestilte 5 mars. Den ble sendt 18.mars og kom på døren 8 dager etter. Kom i en kjempeliten pakke da, så trodde jo ikke at dette kunne være kjolen, men joda.

Kvaliteten var kjempebra, minst like bra som i Norge. Målene stemte bra, men hadde jo ikke tatt høyde for at minsten ikke ammes noe særlig lenger, så puppene mine var jo blitt betydelig mindre, så derfor er den litt for stor oppe, så kjolen min må syes inn litt. Men det fikser mamma eller mormor, og hvis ikke så koster det 250 kr å få det fikset av skredder her i Bergen.

Nydelig kjole, og kjempebra service. Ingenting å klage på. Husk bare å sjekk feedback på selgeren du bestiller fra.

Skrevet

Takk for svar. Har nå funnet en med god feedback og mange som har kjøpt, så da får jeg bare håpe at det blir bra.

Lykke til med bryllupet ditt og kjolen blir helt sikkert fin etter at du får sydd den inn.

Skrevet

Hei!

Bestilte min på JKdress i midten av mars. Har hørt om flere som har bestilt der og vært kjempefornøyde.

Jack har allerede flere ganger kontaktet meg da de ikke hadde eksakt den fargen jeg ønsket, fikk også mail igår om at de hadde sydd kjolen i feil farge. Da sendte han bilder og spurte om jeg ville ha denne eller om de skulle sy en ny. Veldig spent på hvordan den blir, fikk nettopp mail om at de bruker 9 dager på å sy ny og da sender han den. Veldig fornøyd så langt ihvertfall!

Spennende, for jeg tok mål til kjolen før jeg visste om jeg var gravid, men la på målene, for hvis alt klaffet ville jeg være 20 uker på vei i bryllupet.... og det ser det ut til at jeg vil være, er 6+1uke idag:-)

Skrevet

Hei, hvordan gikk det med dere som bestilte, fikk dere kjole og var dere fornøyd? Jeg skal bestille snart fra JK har jeg tenkt, og vil også være 20 uker på vei på bryllupsdagen.

Hva gjorde du med målene På'an igjen, la du på litt ekstra på mage/bryst? Hvor mye? Jeg lurer veldig altså, er førstegangs og har ikke peiling på hvordan jeg vil se ut i uke 20...

Skrevet

Jeg har funnet min kjole på Jkdress, men har ikke bestilt enda. Vet dere hvor mye frakt og toll kommer på?

Skrevet

Hei, bestilte i går, og fikk beskjed om at frakt blir 99 dollar, så jeg betaler da 102 (kjole) +1 5 (underskjørt) + 99 (frakt) dollar. I tillegg ganges denne summen med 1.12 for paypalgebyr, så for meg ble det totalt litt over 240 USD.

Vet ikke hva tollen vil bli.

Skrevet

Toll= 25% av kjøpesummen

Skrevet

Jeg sendte endelig bestilling + bekreftelse på betaling til JKdress 17 april og fikk i dag beskjed om at kjolen er sendt, og at den kan være framme om 6 dager!

Det var kjappere enn jeg hadde regnet med, dette blir skikkelig spenndende, hihi.

Skrevet

Tok vel 5cm ekstra under puppene og rundt livet.

Har fått kjolen min nå. Frakten kom på 66 $, og jeg måtte ikke betale toll. Er 9+2 idag, og har fått litt mage allerede.

Tror den vil passe fint, masse å gå på i knytingen i ryggen, men var litt skuffet, da skjørtet på bildet hadde folder foran. På min kjole er det

omtrent helt slett. Men men, med rett bh og sko blir det nok bra :)

Den må legges opp, for den var endel for lang, men det kan være jeg har bommet med målene her...

Men men, med rett bh og sko blir det nok bra :) Venter med å få den rettet hos sydame, da jeg ikke har aning hvordan jeg ser ut nærmere bryllupet :)

Skrevet

Hei igjen, jeg er virkelig overrasket, bestilte som sagt 17 april, fikk beskjed den 27april om at den var sendt, og i dag, to dager etter har den vært på døra mi! (Jeg var jo selvsagt på jobb da, de leverer bare i arbeidstida, noe å tenke på for dere andre, kanskje oppgi jobben som leveringsadresse?) Nå sendes den til Posten, regner med jeg kan hente den de om et par dager :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Anonym 29.04, har du fått kjolen din? Er du fornøyd?

Jeg har nettopp bestilt kjole fra jkdress, http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=4759.

Har lagt ved bilde av annen kjole for å få den i fargen jeg ønsker.... Vil ha kjolen i fargen light gold med hvit blonde. Synes det var vanskelig å finne fargen i fargekart. Er spent på resultatet!

Skrevet

Ja, har fått kjolen. Jeg bestilte i ivory og var storfornøyd da jeg pakka den ut, fargen var nydelig og perlebroderiene også. Kjolen har et chiffonlag øverst, og sateng under. Den er litt for lang, og pga snøringen i ryggen har jeg ikke fått prøvd den skikkelig, men den passa ikke helt over bryst/mage, mulig fordi jeg har tatt i litt ekstra på målene pga graviditet. Syns satengen i selve skjørtet er litt tjukk og rar, og skjørtet blir på en måte litt bulkete, men det er mulig det er fordi kjolen er for lang og ikke faller ordentlig fordi den støtter seg på golvet. Det må noen justeringer til, men først må jeg få prøvd den ordentlig på og snakka med ei sydame hva hun kan gjøre.

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Hei, jeg skal bestille fra dhgate.. :) har funnet en selger hvor 99% av kundene er fornøyde med selger, så gleder meg;) må bare få penger på kontoen først:S hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...