Gå til innhold

Kan det være pollen allergi nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekket yr,og der er det moderat spredning av Or i distriktet.

Jeg har vært noen timer ute i dag,og rett ved skogen for å si det sånn, skikkelig på landet.

Jeg vet jeg har bjørk allergi,men er mange år siden jeg er blitt testet for det,og ikke merket det noe særlig de siste årene,

men i dag da, etter at jeg kom hjem,ble jeg helt tett i nesa,den renner,og øynene hovnet opp,de er helt røde,ser ut som jeg har grine i mange timer.

ellers føler jeg meg ikke noe i form,tungpusten som bare det.

er det reaksjon på pollen jeg kan ha??

(bor på sør-øst landet,ved kysten)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jadda... fått en drøss av telefoner på jobb av folk som må ha medisiner... Sesongen er i gang! :) Kan være andre ting da, bjørk f.eks :o)

Skrevet

ok,så den er i gang da ja, æsj,også jeg som ikke pleier å reagere.

Men er bjørk også i gang??

må jeg til legen da eller,går det over av seg selv? jeg pleier ikke gå så mye til legen,er helst med en av ungene.

Skrevet

Jeg har startet på allergimedisinen i dag. Bjørk. Skal jo startes en uke før og bjørken starter nå i slutten på påsken fikk jeg beskjed om.

Skrevet

Vi får varsel gjennom naf.no på mail.

Or og Hassel har moderat til beskjeden spredning her jeg bor.

Skrevet

Vi bor på Østlandet.Sønnen min reagerer på or og bjørk,og hadde sin første reakjon på onsdagen som var.Klødde som bare det i øynene,og begynte å hovne opp og nyse.Trengte både piller og dråper.Men det ga seg og har vært rolig i helga,så det er nok i gang,men ikke så ekstremt ennå

Skrevet

takk,takk får håpe jeg slipper unna etter denne runda her da, er jo meldt regn noen dager snart så....

Skrevet

Absolutt. Mulig du har begynt å reagere på or/hassel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...