* 5 om dagen * Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Sjekket yr,og der er det moderat spredning av Or i distriktet. Jeg har vært noen timer ute i dag,og rett ved skogen for å si det sånn, skikkelig på landet. Jeg vet jeg har bjørk allergi,men er mange år siden jeg er blitt testet for det,og ikke merket det noe særlig de siste årene, men i dag da, etter at jeg kom hjem,ble jeg helt tett i nesa,den renner,og øynene hovnet opp,de er helt røde,ser ut som jeg har grine i mange timer. ellers føler jeg meg ikke noe i form,tungpusten som bare det. er det reaksjon på pollen jeg kan ha?? (bor på sør-øst landet,ved kysten)
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Jadda... fått en drøss av telefoner på jobb av folk som må ha medisiner... Sesongen er i gang! Kan være andre ting da, bjørk f.eks )
* 5 om dagen * Skrevet 5. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2009 ok,så den er i gang da ja, æsj,også jeg som ikke pleier å reagere. Men er bjørk også i gang?? må jeg til legen da eller,går det over av seg selv? jeg pleier ikke gå så mye til legen,er helst med en av ungene.
The Princess Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Jeg har startet på allergimedisinen i dag. Bjørk. Skal jo startes en uke før og bjørken starter nå i slutten på påsken fikk jeg beskjed om.
Gjest Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Vi får varsel gjennom naf.no på mail. Or og Hassel har moderat til beskjeden spredning her jeg bor.
Bolla Pinnsvin Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 Vi bor på Østlandet.Sønnen min reagerer på or og bjørk,og hadde sin første reakjon på onsdagen som var.Klødde som bare det i øynene,og begynte å hovne opp og nyse.Trengte både piller og dråper.Men det ga seg og har vært rolig i helga,så det er nok i gang,men ikke så ekstremt ennå
* 5 om dagen * Skrevet 5. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2009 takk,takk får håpe jeg slipper unna etter denne runda her da, er jo meldt regn noen dager snart så....
Gjest Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 Absolutt. Mulig du har begynt å reagere på or/hassel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå