Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Jeg er alltid mørk under og litt rundt øynene mine, noe som er veldig stygt. Ser ut som om jeg ikke får noe søvn i det hele tatt, men jeg sover ganske normalt. Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt problemet. Evt noe til å skjule det med?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Jeg har hatt slike hele livet, er nå 35 år. Det eneste som hjelper for meg, er en underlagskrem.
Raych Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Det trenger ikke å ha noe med soving/ikke soving å gjøre. Hvis blodårene ligger like under huden vil du alltid ha et blå/lilla skjær under/rundt øynene. Det får du ikke gjort så mye med, uten å bruke en god brunkrem/foundation.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Har sett at garnier har kommet med noe til å smøre under øynene, tror det skal hjelpe mot mørke ringer? Har også sett noe på parfymerier rundt omkring som skal redusere det, men har ikke prøvd noe av dette selv. Spør på parfymeri eller andre steder de selger sminke, finnes mye fint for mørke ringer under øynene!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 http://www.garnier.co.uk/_en/_gb/our_products/products_skincare.aspx?tpcode=OUR_PRODUCTS%5EPRD_SKINCARE%5ECAFFEINE_SKIN%5ECAFFEINE_SKIN_DISCOVER&prdcode=P19108 Link til den rol-on greia fra garnier, vet ikke om den funker på mørke ringer da, men den er for trette øyne står det!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 Sånn har jeg det også... For noen år siden var jeg sammen med en fyr, moren hans var naturmedsiner. Hun sa første gangen hun traff meg at hun trodde jeg hadde for mye kobber i kroppen (dette kan oppstå allerede under svangerskapet) og spurte om hun kunne sende inn litt av håret mitt til analyse i USA. Dette ble gjort, og jeg hadde kjempehøye lagre med kobber. I tillegg så har jeg for lite sink (dette har en sammenheng) og har derfor mistet alt som er av luktesans for mange år siden... Jeg er like blå under øya uansett hvor mye jeg sover, det hjelper heldigvis litt om sommeren når jeg får litt mer farge...
lykkeligV Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 Jeg sliter også med dette. Jeg bruker concealer (YSL, Guerlain og kanebo er veldig gode) . Ellers bruker jeg caviar eye gel. Fåes på helsekost og vita - veldig god og ikke så dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå