Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om alle tar kosttilskudd når de er gravide og hva de tar? Jeg tar en type som heter GRAVID, som skal inneholde alt man trenger...men den tyggetabletten som er med der smaker helt forferdelig:\

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også kjøpt det, begynte å bli tom for folsyre så ble anbefalt den da jeg skulle kjøpe mer. prøvde for første gang i går kveld, men Omega 3 tablettene satte seg i halsen, tygge tabletten smakte fælt, så det endte med at tablettene og kveldsmaten kom i retur.....tror jeg kommer til å gå tilbake til folsyre og eventuelt kjøper omega 3 ved siden av... er jo ingen vits hvis alt kommer opp igjen...

Skrevet

har også den der typen, å klarer ikke den der tyggetabletten etter jeg ble gravid, så jeg pleier å hoppe over den og ta de tre andre håper ikke det gjør no men har vel forstått det sånn at det er omega 3 og folat + mulitviaminen som er viktigst... Lurer skikkelig på hvem som fant ut at det skulle være en så vond tyggetablett for gravide som allerede sliter med å beholde maten hehe.. Godt jeg ikke er alene om å føle det sånn ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...