Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Og akkurat nå er han den eneste grunnen til at kampen står på i min stue, siden jeg hater RBK og Brann
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2009 Da kan dere sende Trond tilbake. Vi trenger han;) Dessuten er det kjedelig å se kamper med Bodø/Glimt når han ikke er der mer:(
Elsker jenta si<3 Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 hehe,kan ikke sende alle tilbake hvis de ikker er pene,da hadde det blitt lite folk:P
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2009 Neida, ikke alle. Bare han;) Dessuten hadde nok B/G blitt innmari glade om han kom hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå