lille mini til mamsen Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Jeg lurer på noe ang FOLAT... Jeg tar kosttilskudd for gravide og det inneholder 400 ug folat og det er det som er anbefalt, men jeg har hørt at det er flere som tar Folat ved siden av de kosttilskudd tablettene. Er det nødvendig?
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Hvis det er GRAVID du tar, så trenger du ikke ta folat i tillegg. Det sa iallefall apotek dama til meg når jeg kjøpte gravid.
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Nei det er ikke nødvendig. Grunnen til at i tar folat er at forskning viser at mangel på folat kan øke sjansen for ryggmargsbrokk. Men tar du folat som tilskudd, har du ingen mangel og trenger ikke å ta dobbel dose, det hjelper uansett ikke. Kroppen skiller jo bare ut det den ikke trenger.
lille mini til mamsen Skrevet 5. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2009 Ja det er GRAVID jeg tar.... Er vel ikke bra å få for mye heller... Men tusen takk for svar... Roet meg litt nå.... he he
Kongeørna Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Viktig? Trodde det skulle være viktig info til alle, under en sånn overskrift..... Hmmmm. Sorry, men synes dette ble litt tabloid....
lille mini til mamsen Skrevet 6. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2009 sann det må bli desverre. men er det ikke viktig da? for meg er det ihvertfall viktig. Folk svarer jo og det er jo det jeg trenger og vil. Dette er 1 gang for meg så alt som har med dette og gjøre er VIKTIG!!!!!!!.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå