Gå til innhold

Acta Graco opp til 25 kg eller Britax opp til 25 kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker på hvem av dem jeg skal velge!!!

Har hørt at liggestillingen på Britaxen er dårlig, men det finnes en slik rull man kan legge under setet sånn at det blir bedre. Eller er det så ille liggestillingen at ikke engang det hjelper? Står det stødig? Bruker man bilens belter hvis man har det framovervendt?

Og hva med Acta? Hvoran er det med liggestillingen der tro? Er det stødig? Bruker man bilens belter?

Må ha nytt snart, men er så usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp

Skrevet

Jeg vurderte også de to.

Spurte først på babyshop, der helte de mer mot acta graco. Det som er fordelen med den er at du lett kan justere hvilestillingen under kjøring. Britax må du justere "benet" bak stolen.

Så dro vi til Sverige for å kjøpe. Der fikk vi vite at Britaxen helt klart var best.

Det pga at det kunne brukes lenger, dette på grunn av at de fleste vokste ut av setet før 25 kg. Barna ble for lange.

Og pga sikkerheten, det var noe med putene oppe ved hodet som var mye bedre på Britaxen.

Vi gikk da for Britax og er foreløpig ganske fornøyd. Men har jo ikke prøvd acta sin. Stolen står stødig. (Vi har den bakovervendt) Ang bilens belter fremovervendt: man kunne bruke setets belter frem til 18 kilo etter dette må man bruke bilens belter på Britax.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...