Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 forbanna dritt helvetes fett mann!!!!!! hvorfor i svarte faens dritt steike holde på sånn da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skulle faen meg vært piska ihjel med en q tips!!!!!!!!!!!!!!!!!!! steike, faen, hæææælvete, dritt søren!!!!!!!!!!! vræææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææælllllllllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Dette er vel ikke relatert til den pågående kampen mellom Brann og RBK?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 nei det skal jeg jammen meg loooove deg at det ikke er!!!!!!!!!!!!! finnes ikke stygge nok ord i verden for vredet jeg føler inni meg nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FAAAAAAAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 På en måte er det greit at det finnes andre ting enn fotball som påkaller slik vrede. Jeg har nemlig ei venninne som nærmest står i fyr her pga selvmålet til Brann - og når min fotballinteresse er omtrent like stor som utstrålingen til Knut Storberget, kan man si man får en liten interessekonflikt. Men lykke til med mannen, håper det ordner seg;)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 Hei HI! Vil du snakke om det? Hilsen Hobbypsykologen
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 vet ikke hva i steike hakke helvete det er å snakke om. for hele greiene er irrasjonelle tanker oppi hodet mitt som jeg bare venter på å få bekreftet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men får jeg svar fra helvetes skapen???????????????????????????????????????????????????? NEEEEI!!!!!! FAEN STEIKE HAKKEBAILL!!!!! har en hjerne med størrelse på et synålshode som er delt i fire og svidd med lighter!!!!!!!!!! kjære gud, la disse tankene være feil!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå