Gå til innhold

faaaaaaaaaen helvete steike hakke ta!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

forbanna dritt helvetes fett mann!!!!!!

hvorfor i svarte faens dritt steike holde på sånn da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

skulle faen meg vært piska ihjel med en q tips!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

steike, faen, hæææælvete, dritt søren!!!!!!!!!!!

vræææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææælllllllllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vel ikke relatert til den pågående kampen mellom Brann og RBK? ;)

Skrevet

nei det skal jeg jammen meg loooove deg at det ikke er!!!!!!!!!!!!!

finnes ikke stygge nok ord i verden for vredet jeg føler inni meg nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FAAAAAAAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ok, vil du fortelle om det?

Skrevet

På en måte er det greit at det finnes andre ting enn fotball som påkaller slik vrede. Jeg har nemlig ei venninne som nærmest står i fyr her pga selvmålet til Brann - og når min fotballinteresse er omtrent like stor som utstrålingen til Knut Storberget, kan man si man får en liten interessekonflikt. Men lykke til med mannen, håper det ordner seg;)

Skrevet

Hei HI!

Vil du snakke om det?

Hilsen

Hobbypsykologen

Skrevet

vet ikke hva i steike hakke helvete det er å snakke om. for hele greiene er irrasjonelle tanker oppi hodet mitt som jeg bare venter på å få bekreftet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men får jeg svar fra helvetes skapen????????????????????????????????????????????????????

NEEEEI!!!!!!

FAEN STEIKE HAKKEBAILL!!!!!

har en hjerne med størrelse på et synålshode som er delt i fire og svidd med lighter!!!!!!!!!!

kjære gud, la disse tankene være feil!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...