Gå til innhold

Tisser i ETT SETT!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det kan bety noe som helst??? Er 40+1 og jeg tror ikke jeg overdriver når jeg sier at jeg har tisset 6-7 ganger de siste to timene...

Kjennes ut som om jeg har hodet hennes helt nede ved skambenet!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at vannet har gått da?

Skrevet

Hmmm, vet ikke jeg... Kjennes ut som om jeg bare må tisse ofte dessverre..... Det renner i allefall ikke i et sett om du skjønner???

Skrevet

jeg har de siste par ukene flydd på do sikkert tre fire ganger i timen, og det er helt nøvendig at jeg kommer på do nå!! så er det hele TO dråper som skal ut.... utrolig slitsomt for å si det sånn!! så vet eksakt hvordan du har det - er møkkalei den doskåla selv!! eller som jeg om nettene kaller det - min andre seng....

Skrevet

Uff føler med deg ja!!!! Er vel oppe i snitt en gang i timen om natta jeg...

Men nå i kveld tisser jeg faktisk mye hver gang... Jaja, er vel bare snuppa som presser enda mer på enn vanlig da...

Skrevet

Hei...

Ikke for å skape store forhåpninger, men da jeg lå på sykehuset med lillegutt, og ventet på antibiotika siden vannet var gått-men riene fortsatt var uteblitt, så fikk jeg et par timer hvor jeg var på do og tisset vært 5 minutt... og VIPS så plutselig begynte riene;o)

MEN

denne gangen har jeg hatt dager hvor jeg har vært på do, og tisset et par dråper med 5-10 minutters intervaller... og jeg er bare 37+3, og ingen rier enda iallefall...

Skrevet

He he har store forhåpninger hele tiden jeg - hehe

Men det skal virkelig nok en gang bli en spennende natt!!!! Har VELDIG nedpress i kveld også...

Men det er jo så få som føder på termindato, så jeg er vel ikke en av dem... Men alltid lov å håpe ikke sant????

Skrevet

Forhåpninger er lov å ha vettu... hihi

Men det er jo absolutt muligheter for at det er noe i gjerdet. Nedpress og tissing høres jo usedvanlig spennende ut...

Du må ikke si det med terminen, kanskje dui er en av de heldige

Når det gjelder meg så gikk vannet i det jeg reiste meg opp av sengen på morgen på termindagen med lillegutt. Riene lot vente på seg frem til kl 0030 på kvelden, og ute var han 3,5 time senere... altså 4 timer over terminen. Så du skal aldri si aldri!

Lykke til da!

Spennende!

Skrevet

Hei, så spennenede da! :-)

Nedpress og veeldig trang til å tisse, hørtes ut for meg som du kommer til å føde innen et døgn! :-)

Hadde nemlig veeldig trang til å tisse noen timer før fødselen!

Lykke til! :-)

Skrevet

skal krysse det som krysses kan (bortsett fra bena:P) Trampe!! Selv har jeg mensterm om seks dager, men hele 14 dager til ul term.... er så drittleidrittleidrittlei!!

jeg er for min del rimelig sikker på at det ikke skjer noe her før tja, juni kanskje?! hehe!

prøver å lige unna for mye drikke på kveldene, men det er jo ikke såååå lett da... hehe!

Skrevet

Takk for oppmuntringen :-) Kommer godt med nå om dagen må jeg si!!!

Nå tror jeg at jeg skal gå å legge meg, så er det i ddet minste termin når jeg våkner!!!!

Klem

Skrevet

Tør ikke håper på noe vannavgang eller lignende her tussemor.. har hatt det så lenge og er desverre for langt unna termin tror jeg.:(

Skrevet

ja, ikke sant:o)

Du får holde meg oppdatert da... ble veldig nysgjerrig og spent her selv:o)

Flyr også på do nå, men det er fordi jeg sikkert har drukket 2 liter vann de siste par timene. KJEMPE LURT! Jaja... du får sove godt! Og tvi tvi...

Natta:o)

Skrevet

Ojda, dette høres positivt ut!!!!

Blir i allefall spennende....

:-)

Skrevet

Vårbarn i april

:o)

Det er sånn jeg har hatt det litt dette svangerskapet også. Så jeg tror ikke jeg hadde tatt det som et tegn denne gangen. MEN sistgang hadde jeg ikke hatt det sånn før det tok helt av disse timene før fødselen startet...

Jammen ikke godt å si...

Vi får får vel kanskje smøre oss med tålmodighet et par uker til vi;o)

Skrevet

Er så enig med deg: DRITTLEI!!!!

Jeg er helt sikker på termin jeg da, det er i allefall litt deilig.

Men har vel sagt en stund at det føles like sannsynlig at jeg kommer til å føde snart som at jeg kommer til å vinne i Lotto... Og jeg tipper ikke - hihi

Men en ting er sikkert: Vi kommer snart til å føde :-) :-)

Ang drikke om kvelden, så sliter jeg litt - hver gang jeg er oppe om natta MÅ jeg ta en slurk vann...

Skrevet

Jeg må bare si at de ørtengangne jeg var oppe i natt med mine to dråper, tenkte jeg gud takk og lov for at det ikke er bare meg som sliter med dette!!:) hehe!

Håper det skjer noe med dere snart damer, særlig deg Trampe som har termin idag!! Spennende!!

er skjer det noe kanskje til neste århundre.....:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...