ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Har hentet ut resepten på hormonspiral nå, men ei venninne av meeg mente at jeg måtte høre med legen først for jeg har vært igjennom 2 katastrofesnitt. Hun mente at man måtte ha født vaginalt for man kunne sette inn spiral. Noen som vet om dette er tilfelle eller om det bare er tull?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Man må ikke ha født vaginalt for å sette inn spiral. Men det kan være lettere å sette den inn for de som har født vaginalt:) Lykke til!
susemor-3 små Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Du kan bruke spiral selv om du ikke har født vaginalt. Men jeg anbefaler deg å få gjort det hos en gynekolog hvis du har mulighet til det. Etter nr 3 satte jeg inn hos gyn og det var langt mer "behagelig" enn hos den klønete fastlegen. På forhånd hadde jeg tatt to paracet, og det hjalp også. Lykke til:-)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 5. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2009 Da skal jeg snakke med en gynekolog jeg. Tusen takk for svar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå