Gravid, ja;) Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Det begynte i natt med menssmerter og harde kynnere, og det holder fortsatt på! Håååper noe er på gang, selv om ting ikke øker noe særlig i styrke da. Men gir seg jo ikke heller og ikke akkurat er det deilig heller... Flere som føler på seg at noe er på gang? Mulig det blir en lang kveld og natt, så hadde jo vært fint med selskap. Har forresten termin i morgen
TheDharma Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Jeg har hatt så mye menssmerter og vonde kynnere i mange uker, at jeg vet ikke.. De siste to dagene har faktisk vært roligere enn de fleste andre kvelder og netter. Stille før stormen håper jeg!! Hatt endel sammentrekninger i dag, så jeg håper det tar seg opp utover natten.
Magdalena81 Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Håper hvertfall, men vet ikke helt om jeg tror enda:-) Hadde mye mensensmerter i natt som var og har hatt litt kynnere i løpet av dagen... Plutselig litt før midnatt så begynte jeg å få skikkelig intense kynnere med nedpress og vondt i korsryggen, de kommer med ca. 3-5 min mellomrom. Hadde modningsrier to dager i forrige uke, men de dabbet av og ble ikke noe mer av, men de jeg har i dag er mye mer intense enn i forrige uke! Har termin 9.4 så jeg håper jo at fødselen er i gang da! Hvordan går det med dere?
Eplejuice Fødeklar Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Verken håper eller tror, men skulle virkelig ønske Får håpe du er i gang da =) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå