Gå til innhold

Hender og føtter "sovner" hele tiden...

♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 32 og er så plaga med at hendene og beina sovner hele tiden...det prikker skikkelig over hele.... jeg har fått litt ødemer, men det er ikke så veldig mye...

hadde ikke det problemet sist svangerskap...noen som veit hva det kan være forno....???

håper noen kan svare:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg var deg, ville jeg tatt en telefon til legekontoret i morgen og bare sjekket. Greit å utelukke svskapsforgiftning ol.

Lykke til :)

Skrevet

kan det ha noe med svangerskaps forgiftning å gjøre...??? jeg var på kontoll hos jm om tirsdagen og da hadde jeg no proteiner og eggehvite i urinen, men det var ikke mye da.... kan det ha noen sammenheng...???

Skrevet

Det er faktisk musesyke (som i data-)! Tendinitis heter det på engelsk. Samme greia, annen årsak. Jeg fikk det sist og det var en enkel fiks. Kutt ALL koffein, ta 250mg magnesium på kveld og drikk peppermyntete (uten koffein). Funker! Ikke ta magnesiumen på morgenen, man blir forferdelig daff av den. Greit på kveld da!

Skrevet

kanskje jeg bør prøve det da...??? takk for tips...:o)

Skrevet

Jeg hadde det samme da jeg var gravid, og det gikk ikke over før 4 uker etter fødsel :-/ Snakket med jordmor om det, men fikk ingen andre tips enn å røre på fingre og tær med jevne mellomrom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...