Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden på knappe 2 år har enda ikke sovna i kveld.. Nå gikk pappaen inn for å se hva han drev på med... Han kommer inn og poden sitter og leser i ei bok i senga si. Med lyset på.. Og sier "æ våkna opp"! "har du sovet da?" spør faren. "Jaaa" er svaret.

*knis*

Lurer på hvordan han blir når han er fem??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, søt da! :)

Er han så flink til å prate alt? :)

Skrevet

Har en på 2,5 vi og som begynner å bli veldig Albert Åberg når det gjelder legging.

I dag tok jeg innersvingen på ham ;o)

Hinkelpinkel var på plass med egen dyne

Harley, en annen bamse var på plass med smokker i fanget

Ullsokkene tok jeg på ham før jeg la ham

Vannkoppen ble satt oppi senga før legging

Ullteppe ble lagt oppå dyna ved legging og da det teppet tante har laget - det er viktig

Også sto taklyset på.

Kødder jeg med en av de tingene så har vi det gående ;o)

Skrevet

Haha. Hu her på 2,5 er ikke snauere enn at hun står opp, slår på lyset, tar av seg pysjen (og gjerne bleien i samme slengen), og finner det hun mener hun trenger i klesskapet og begynner å kle på seg. Her en kveld når gubben skulle sjekke, satt hun der blid som en sol med sikkert femten par sokker på seg... Senere samme kveld kom hun tuslende inn i stua med hodet stuck i en hettegenser :P

For ikke å snakke om at hun ikke synes tape-bleier er no stas, så i forrige uke hadde hun stått opp, tatt av pysj og bleie, åpnet en pakke bleier som hun hadde fått til dukka si, og på magisk vis greid å trø på seg en up&go str 4 som hun sovna i... (hun bruker vanligvis str 6, og de er ikke akkurat for store til henne de heller)

Skrevet

Ja, han snakker en del ja :) Min første da, så jeg aner ikke om han er er flink eller ikke - men jeg synes jo det :)

Han er livredd for å fryse da, så noe avtagning av klær skjer nok ikke med det første :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...