Gå til innhold

Argh.... all denne kosen hele tiden altså.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viljestyrke finnes ikke i mitt vokabular, jeg er helt elendig der! Så er jeg omgitt av folk som skal "feire noe" med "kos" til stadighet, både på jobb og privat.

På jobben er det kaker til bursdag og andre begivenheter og påskegodt og julegodt og sommergodt og ja gud vet hva godt. Alt skal markeres og alt skal feires med noe kos å spise.

Vi har også stor familie og vennekrets og det blir MYE bursdager, og andre tilstelninger. generellt veldig mange anledninger med mulighet til å stappe innpå alt for mange kalorier..

Fra før jul og til nå så har det vært helt ekstremt!

Og dårlig som jeg er på å si nei, så blir buksene trange i stedet :-(

Jeg prøvde bunaden min i dag, og jeg var ikke i nærheten av å få den igjen. Tror jeg triller snart :-(

Det er jo bare min egen feil at jeg forsyner med av dette kosegreiene og legger på meg, men hva søren skal jeg gjøre??

Må slutte å gå på besøk, og for ikke å snakke om jobben, der er det verst!:-(

SURV, SURV

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ufff, ja. Det er gått invasjon i hva som er kos for tiden. Jeg er mest irritert for at det ser ut til å være noe å feire i bhg til ungene til enhver tid- greit nok med kake til bursdager, men de får også kjeks hvis de er flinke til å rydde opp på slutten av dagen flere ganger i uka. Tenker mest på tennene jeg da.

Men er enig i at den dumme fredagskaka på jobb kunne vært spart ja. Nytter jo ikke å si nei heller - folk blir jo fornærmet hvis noen ikke forsyner seg.

Skrevet

Og jo mer søtt, jo større søtsug! Søtsuget blir mye større etter at jeg har inntatt masse søtt på jobb....

Skrevet

Hei igjen

Ja, jeg vet... Uff, vil ikke en gang tenke på at det henger en bunad i skapet som bør passe på 17. mai. Uff.

Skrevet

jeg trenger en vidunderkur for å klare å komme inn i den bunaden dessverre. Svake menneske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...