Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Jeg jobber på sykehjem og i hj.spl. Der tar alle de gamle fruene perm. Hehe. Hører vel best hjemme hos de.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 På 80-tallet var det vel pent, nå er det mer blodharry!!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Jeg er ikke enig, det har skjedd masse på permanent-fronten og nå man man få lekre, myke bølger. MEN man må gå til en virkelig dyktig frisør og være veldig spesifikk på hva man ønsker slik at det ikke blir en reinkarnasjon fra 80-tallet
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Snakket faktisk med frisøren min om det her om dagen. Finnes flere som tar permanent, men de tar bølger ...ikke sånn 80-talls perm. Men gamle damer tar fortsatt den gammelkdagse da Men 80-talls perm. er harry!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 slett ikke pent ihvertfall uansett om det er bølger eller hva, du kan se det er perm uansett
mamma til fire små Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 har lurt på om det var på vei inn igjen, da jeg har kjent permanentlukt utenfor så mange frisørsalonger i det siste. men da er det kanskje disse bølgene som er på vei inn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå