blid frøken :) Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Har aldri opplevd dette før. Noen som kjenner til dette? Jeg pleier å måtte pine meg gjennom 6 dager....
Gjest Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Heisann! Gangen før sist mens, altså i februar tror jeg så hadde jeg besøk av tr i 2 dager, pleier å ha 5. aner ikke hvorfor det var sånn. sist gang kom den 4 dager for sen og det var bare småtterier i 4 dager( gikk ikke med tampong) rare greier...
blid frøken :) Skrevet 5. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2009 Det er tydelig at man ikke skal bli klok på kroppen sin...
Yo&La+spire Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 "sliter" med det samme...er på andre dagen nå og i morgen er det definitivt over. To dager og veeeeldig lite...kjipt, for det ødelegger hele syklusen...(dessuten har eg hatt så mange gravidsymptomer, så da er det ekstra skuffende....skulle teste i dag liksom....)
Gjest Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 Æsj da:( jeg har ikm en gang mellom onsdag og lørdag så håper og håper, men det har vel ikke klaffet denne gangen heller.. Lykke til med neste pp Yoog Lapirilimbilimbilona!
chiquetita Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 Hei på dere. Titter innom fra 2 tri jeg. En uke etter el fikk jeg blødning som var liten hver dag, men som varte i over en uke og jeg testet positivt en dag før ikm. Mulig at det var en festeblødning, den var litt rød men gikk over til å bi brunlig og i små mengder. Det kan jo hende dere er ike heldige som jeg var? Lykke til
Yo&La+spire Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 hmm....kansje? Eg har masse gravidsymptomer og ingen menssmerter da....men sist eg var gravid hadde eg festeblødning og den var mye mindre. Bare litt på papiret den kvelden eg hadde ikm....Hvor mye blødde du da? Bare på papiret liksom....? Eg blødde litt mer enn det igår, men langt ifra som vanlig....idag bare...eh..."rester" på papiret...(giving the details....yeah....) Flere som har hatt dette?
chiquetita Skrevet 5. april 2009 #9 Skrevet 5. april 2009 Hei igjen. Detaljer: jeg trodde de første dagene at det var tr som var kommet en uke før tiden så dt var nok litt mer en deg da, litt mer enn bare på papiret, måtte bruke små bind, men det ble straks mindre og enre farge. Jeg var skikkelig frustrert og brukte sikker fem tester før dt endelig kom en svak, men ikke til å ignorere, tynn rosa strek.
*nr4isommer* Skrevet 5. april 2009 #10 Skrevet 5. april 2009 kan det komme festeblødning så sent som på ikm dagen???? Hadde en blødning akkurat nå, har skrevet et innlegg om det også akkurat... håper dere kansje kan lese det og se om det er noe dere som har hatt festeblødning tidligere kan svare på...
Yo&La+spire Skrevet 5. april 2009 #11 Skrevet 5. april 2009 uff....nå fikk eg skikkelig vondt i magen, hehe...tenk om...Eg har ikm idag eller i morgen etter min regning...og dette begynte altså fredag kveld... Jaja, eg innstiller meg på "ikke-gravid" så blir eg ikke skuffet…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå