Gå til innhold

besøk av TR i 2 dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri opplevd dette før.

Noen som kjenner til dette?

Jeg pleier å måtte pine meg gjennom 6 dager....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Gangen før sist mens, altså i februar tror jeg så hadde jeg besøk av tr i 2 dager, pleier å ha 5. aner ikke hvorfor det var sånn. sist gang kom den 4 dager for sen og det var bare småtterier i 4 dager( gikk ikke med tampong) rare greier...

Skrevet

Det er tydelig at man ikke skal bli klok på kroppen sin...

Skrevet

"sliter" med det samme...er på andre dagen nå og i morgen er det definitivt over. To dager og veeeeldig lite...kjipt, for det ødelegger hele syklusen...(dessuten har eg hatt så mange gravidsymptomer, så da er det ekstra skuffende....skulle teste i dag liksom....)

Skrevet

Æsj da:( jeg har ikm en gang mellom onsdag og lørdag så håper og håper, men det har vel ikke klaffet denne gangen heller..

Lykke til med neste pp Yoog Lapirilimbilimbilona!:)

Skrevet

Hei på dere. Titter innom fra 2 tri jeg. En uke etter el fikk jeg blødning som var liten hver dag, men som varte i over en uke og jeg testet positivt en dag før ikm. Mulig at det var en festeblødning, den var litt rød men gikk over til å bi brunlig og i små mengder. Det kan jo hende dere er ike heldige som jeg var?

Lykke til

Skrevet

hmm....kansje? Eg har masse gravidsymptomer og ingen menssmerter da....men sist eg var gravid hadde eg festeblødning og den var mye mindre. Bare litt på papiret den kvelden eg hadde ikm....Hvor mye blødde du da? Bare på papiret liksom....? Eg blødde litt mer enn det igår, men langt ifra som vanlig....idag bare...eh..."rester" på papiret...(giving the details....yeah....)

Flere som har hatt dette?

Skrevet

Hei igjen. Detaljer: jeg trodde de første dagene at det var tr som var kommet en uke før tiden så dt var nok litt mer en deg da, litt mer enn bare på papiret, måtte bruke små bind, men det ble straks mindre og enre farge. Jeg var skikkelig frustrert og brukte sikker fem tester før dt endelig kom en svak, men ikke til å ignorere, tynn rosa strek.

Skrevet

kan det komme festeblødning så sent som på ikm dagen???? Hadde en blødning akkurat nå, har skrevet et innlegg om det også akkurat... håper dere kansje kan lese det og se om det er noe dere som har hatt festeblødning tidligere kan svare på...

Skrevet

uff....nå fikk eg skikkelig vondt i magen, hehe...tenk om...Eg har ikm idag eller i morgen etter min regning...og dette begynte altså fredag kveld...

Jaja, eg innstiller meg på "ikke-gravid" så blir eg ikke skuffet…;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...