anesam Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 kjøpte en troll dress med uttagbart fòr til gutten min på snart 4 for ca en mnd siden. Siden da har to knapper som holder strikken under foten løsnet. Den ene har jeg sydd på igjen, men den andre er borte. Fant frem en ny knapp og skulle sy på idag, og da så jeg et hull i inni dressen (ikke i ullfòret) men det glatte stoffet inni. ca 1-2 cm.. Kan jeg klage på det eller er det ingen vits? er jo så vidt brukt.. er lei denne dressen allerede!
mayaya Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Ja, det hadde jeg klaget på. Det er jo en dyr dress!
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Huff, har bare dårlig erfaring med Troll jeg. Lever den inn og få deg en reima heller...
tommeliten og lillemy Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 har nok vært uheldig du. Har hatt maaaange troll-dresser og aldri sett at det har vært hull innvendig. Bare å reklamere på den.
Minnie Mom Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Vi har bare gode erfaringer med våre Trolldresser. Tror butikken må sende den inn til Troll for vurdering, også fordi de er seriøse og vil vite om reklamasjonene så de kan forbedre produktet. Men jeg synes du skal gå til butikken og snakke med de.
anesam Skrevet 6. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2009 Da har jeg vært på butikken der jeg kjøpte dressen. Damen sa at de kunne sy den, men da måtte jeg vente til etter påske. Jeg fikk med meg et par ekstra knapper og har nå sydd det selv. Orker ikke vente/være uten dress. Så måtte jeg komme inn hvis det ble mer tull med den. Noe jeg håper det ikke blir!
Gjest Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Jeg klaga på min av samme grunn som deg. Ikke holdt den på vann heller. Rant rett igjennom omtrent. Mest elendige dress jeg har vært borti. Det eneste jeg liker - og som vi må ha- er ullforet. Til høsten kjøper jeg troll sitt ullfor løst. Aldri mer den dressen der engang til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå